Arubiana Inn reviews

8,4
Fantastisch
19 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
38%
Goed
55%
Gemiddeld
7%
Matig
0%
Slecht
0%
8,2
Locatie
6,4
Kindvriendelijk
8,5
Hygiëne
8,1
Faciliteiten
8,3
Decoratie
6,0
Animatie
9,5
Personeel
8,4
Eten en drinken
8,8
Slaapcomfort
8,6
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (19)

Sorteer
0 - 10 van 19 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Behulpzaam, vriendelijk, kleinschalig

Arubiana Inn is een kleinschalig complex, met zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Een perfecte uitvalsbasis om Aruba te ontdekken, en een rustige accomodatie met genoeg voorzieningen voor een comfortabel verblijf.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 23 april 2026
Geverifieerd
8,0

Leuk hotel

Klein schalig Vriendelijk personeel Lekker rustig

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 januari 2026
Geverifieerd
8,0

Aruba

Aruba

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 13 november 2025
Geverifieerd
10

Heel fijn verblijf

Uitstekende service, vriendelijk, behulpzaam en fijne locatie

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 19 juni 2025
Geverifieerd
10

Vakantie Aruba

Het was super gezellig. Mensen zijn vriendelijk, zijn betrokken en behulpzaam. Het is een eiland waar alles even chill gaat..

Moolenaar
Laatst bijgewerkt: 22 mei 2025
Geverifieerd
10

Super

Deze reis was weer geweldig en alles was top geregeld

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 27 maart 2025
Geverifieerd
8,0

Paradijsje

Zo uit je kamer het zwembad in 👌 Helaas geen 2 losse bedden die leken afgesproken te zijn . Nette kamer Airco maakt veel lawaai om te kunnen slapen . Goed verzorgd ontbijtje

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 21 januari 2025
Geverifieerd
6,0

Simpel

Uiterst vriendelijke medewerkers. Complex heeft duidelijk aandacht nodig. Kamers wel schoon. Ontbijt voor mij voldoende rn goede kwaliteit. Zou 2x per week dinner zijn maar was er niet. Verder niets in de nabije omgeving te beleven.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 april 2024
Geverifieerd
8,0

Leuke kleinschalige accommodatie

Gezellige sfeer. Superfood winkel op de hoek. Koelbox en stoeltjes bij accommodatie om mee naar strand te nemen is heeeel fijn. Kamers schoon. Kamers wel wat gedateerd en weinig privacy buiten. Auto huren is wel handig.

Foto's van klanten