Geweldig
“ In één woord geweldig. Van boeking, het verblijf, en weer de terugreis... een absolute aanrader !!! Hierbij m'n cijfer, een 10 !!! Het was TOP 👌👌👌 “

“ In één woord geweldig. Van boeking, het verblijf, en weer de terugreis... een absolute aanrader !!! Hierbij m'n cijfer, een 10 !!! Het was TOP 👌👌👌 “
“ Voor een all inclusive echt heel tevreden. Eten echt bovengemiddeld goed, het hotel is heel schoon, goede bedden, personeel is heel vriendelijk en het is een mooi en groot hotel. Ik had geen enkele opmerkingen. “
“ Laat je alsjeblieft niet misleiden door de mooie foto’s van dit resort, want achter die mooie zwembaden schuilt misschien wel de slechtste service die ik ooit in een hotel heb meegemaakt. En geloof me: ik ben echt in veel hotels en resorts geweest. Dit hotel noemt zichzelf 5 sterren, maar eerlijk gezegd haalt het nog niet eens het niveau van sommige 3-sterrenhotels in Turkije. De service is werkelijk dramatisch. Je vraagt langs het zwembad om een flesje water en kan gerust 30 tot 40 minuten wachten terwijl personeel met elkaar staat te praten of op hun telefoon zit. Vaak komt je bestelling gewoon helemaal niet en moet je uiteindelijk zelf alles gaan halen. Hetzelfde in de restaurants: je vraagt om iets simpels zoals mayonaise en de ober loopt weg. Vervolgens zie je hem ergens relaxed staan praten met collega’s terwijl jij zit te wachten alsof je niet bestaat. Uiteindelijk sta je maar weer zelf op om het te pakken. Het eten is ook echt ongelofelijk slecht voor een resort dat zichzelf luxe noemt. Weinig variatie, vaak lauw, smakeloos en totaal niet bijzonder. Na een paar dagen heb je het echt helemaal gehad. Dit is letterlijk het slechtste eten dat ik ooit in een hotel heb gehad. Ook hygiëne en professionaliteit zijn ver te zoeken. Je zit te eten bij het zwembad, ziet iets vies op de grond liggen en meldt het netjes aan een ober. Zijn reactie? “Oh dat is gewoon een nat servetje,” waarna hij wegloopt zonder het op te ruimen. Dan denk je toch echt: schaam je je niet dat je jezelf een 5-sterrenresort noemt? Daarnaast wordt er ontzettend kinderachtig en onprofessioneel met klachten omgegaan. Zodra je ergens iets van zegt — bijvoorbeeld over een kapotte kluis of het eindeloze wachten op drinken — lijkt ineens het halve resort ervan te weten. Je wordt daarna aangesproken met opmerkingen als: “Was jij degene met het probleem gisteren?” Echt bizar en totaal niet professioneel. En dan de zwembaden… ijskoud. Niet “een beetje fris”, maar gewoon onaangenaam koud terwijl er dagenlang harde wind stond. Vrijwel iedereen klaagde hierover. Toen we vroegen waarom de baden niet verwarmd werden kregen we als antwoord: “Sinds 15 april is de zomerperiode begonnen.” Sorry hoor, maar kijk als resort misschien ook even naar de werkelijkheid en het weerbericht. Als je ziet dat er een week lang harde wind van rond de 60 km/u staat, verwarm dan op z’n minst tijdelijk de zwembaden in plaats van de vakantie van je gasten te verpesten. Ik was hier van 5 tot 13 mei en het resort was niet eens heel druk. Als dit al het serviceniveau is buiten het hoogseizoen, wil ik niet eens weten hoe rampzalig het hier is wanneer het echt vol zit. Waarschijnlijk ren je dan na een paar dagen gillend weg. Eerlijk is eerlijk: de roomcleaning was wel gewoon goed en daar heb ik niets negatiefs over te zeggen. De schoonmakers deden hun werk netjes en vriendelijk. Maar helaas kan dat de rest van de ervaring totaal niet goedmaken. Mooie zwembaden en een mooi gebouw alleen zijn niet genoeg. Service, eten en gastvrijheid maken een hotel — en op dat gebied scoort dit resort zwaar onvoldoende “
“ Prachtig hotel erg groot geteld 22 zwembaden 10 restaurants “
“ Wij hebben een hele fijne vakantie gehad hier. Personeel was vriendelijk en liepen een stapje harder voor mensen waarvan ze zo af en toe wat extra tips kregen. Kamer was schoon en netjes iedere dag weer. Badhanddoeken service was erg fijn. Eten was prima. Wij raden echter aan om geen prive transfer te boeken. Ophalen op het vliegveld ging prima alleen met zo'n oude auto die te vies was om in te gaan zitten en rammelde bijna uit elkaar. Wel een vriendelijke chauffeur. Terugweg met ophalen bij het hotel ging het mis. In de ochtend al een berichtje gedaan of ze ons om 15 uur zouden komen ophalen. Hier een bevestigend appje op terug gehad. In de voucher stond ophaal tijd 15.10 uur en 15 minuten van te voren bij de receptie aanwezig zijn. Wij zijn er dan altijd nog eerder. Om 15.20 uur kregen we een appje dat de chauffeur onderweg was en of we de receptie de kentekenplaat wilde doorgeven zodat de chauffeur the main gate binnen kon. Dit direct gedaan. Uiteindelijk was de chauffeur 45 minuten te laat! Ook deze keer weer een oude auto, een chauffeur die alleen arabisch sprak en een airco die niet werkte is met 32 graden niet erg fijn. Nadat we die organisatie informeerden dat we niet tevreden waren lag de schuld niet bij hun maar gaven deze het hotel de schuld. “
“ Eerste indruk ok “
“ Voor de 2de keer voor dit resort gekozen. Schoon, aardig personeel, mooie baden en heerlijk eten. Als ik 1 minder fjjn punt moet adresseren dan zijn het de harde matrassen. Samengevat weer een heerlijke week. Voor herhaling vatbaar. “
“ 08 April / 22 April 2026 Wij gaan voor de 24e keer, naar dit hotel ! Waarom Het vliegveld is dichtbij fijn ben je zo in het hotel,, evt met taxi !! net zoals een groot winkelcentrum, shopjes overal in de buurt,, je voelt je er veilig !! Het welkom in hotel is vriendelijk en behulpzaam,, Het resort is mooi groen en kleurrijk van de bloemen! Management, personeel Animatie iedereen, wil zorgen dat je een fantastische vakantie beleeft !!! Het eten/ drinken op het strand vele eet gelegen heden, zoals ook over het gehele resort ,, alles smaakt verrukkelijk ! De kamers groot, schoon elke dag, een schoonmaak beurt ! Voor gezinnen, koppels. Alleen staande , is het de juiste vakantie om elke dag, een geweldige beleving is. Wij genieten nog na,, en kijken uit naar de volgende vakantie in Jaz Aquamarine of Jaz Bleu Marine Beiden een Aanrader !! “
“ Goed hotel waar je niets tekort komt “
“ Zeer goed hotel met heel fijn personeel “




