Geweldige vakantie , geweldig hotel
“ Superfijn hotel, met mooie kamers , goed eten en vriendelijke e geweldige service van alle medewerkers “

“ Superfijn hotel, met mooie kamers , goed eten en vriendelijke e geweldige service van alle medewerkers “
“ Alles was keurig onderhouden. Eten was goed en vers. De service en bediening was netjes en snel. De kamer is verouderd en de bedden waren prima voor één week. Top vakantie gehad! “
“ Park en slaap verblijf waren prima!!! Fijne snorkelfaciliteiten. Een deel van de medewerkers zijn zeer lief en behulpzaam, echter vond ik een deel ook erg stug en chagrijnig. Wat heel merkbaar was is dat alles daar gedaan wordt om tips te ontvangen. Medewerkers van de spa, en dan met name de manager zijn erg opdringerig. Meiden van de massages vragen gewoon om tips terwijl ze voor de deur gingen staan. Zowel mijn vriendin als ik hadden er een raar gevoel bij. Het hoogtepunt was dat mijn enkelbandje eraf werd gehaald tijdens de massage en ik deze nadien vergat. De volgende dag toen ik terug naar de spa ging was deze zogenaamd gevonden en werd er gevraagd waarom ik er nu ineens aan dacht. Ook nog wat raars mee gemaakt met spullen die niet mee naar binnen mochten 1 x (hadden 4 massages per persoon) en in een afsluitbaar kastje gelegt moesten worden die we vervolgens niet op slot mochten doen omdat er zogenaamd een camera zou hangen. Het is gewoon heel duidelijk dat het erg arme mensen betreft en zij het moeten hebben van de tips. Wat dan ook de reden is waarom ze daar zo gefixeerd op zijn. Tussen het restaurant van beach en palace zit een wereld van verschil. Beach vonden wij echt minder schoon tov palace. Je mag overigens bij beide restaurants eten dus toen wij dit ontdekte hebben we ook gebruik gemaakt van het palace restaurant. “
“ Mooi groot resort. De kinderen vonden de glijbanen fantastisch. Eigenlijk is alles perfect. Wordt goed onderhouden. Erg netjes “
“ Alles erg netjes, eten gevarieerd en lekker. Super mooie zwembaden en stranden. Erg vriendelijke mensen “
“ Titanic beach is een fijn resort. Netjes, fijne zwembaden en prima eten. Wij hebben een heerlijk rustige week gehad. “
“ Goed hotel, keurig onderhouden. Het personeel is vriendelijk en het eten is afwisselend en goed. Bedden zijn erg smal. Onze dochter sliep op een slaapbank en die was prima. Alleen een gezin met 2 kinderen op een slaapbank is te smal. “




