Voor het geld oké
“ Na het afzetten van mensen in andere resorts , reden we een soort vervallen industrie terrein op en kwamen we bij Evita bay uit , armoedige aankomst dus . Entree een beetje sfeerloos en de lobby echt niks. Vriendelijke dame achter de balie en ook de grote baas die er zat was vriendelijk. We kregen een grote kamer met terras helemaal aan de zijkant , zonder bovenverdieping met uitzicht op een parkeerterrein. Maar het kon erger. Eerste indruk van de rest was goed , vooral de huisjes met zwembad voor het terrasje. Restaurant was prima en het personeel wat grotendeels uit Aziaten bestaat was vriendelijk en werkten hard om het de gasten naar hun zin te maken. Het is nog vroeg in het seizoen dus nog niet alles optimaal. Recreatie team 1 man deed z'n best en op vrijdag , zondag en maandag live muziek wat vooral op vrijdag slecht was. Het strand waar de toeristen natuurlijk alle troep achter lieten werd matig opgeruimd en rommel als pallets , oude parasoldaken lagen in het zicht , dus een rommelige indruk. Het eten was over het algemeen goed .. Schoonmaak van het huisje was goed , en iedere dag schone handdoeken. Kortom , prijs kwaliteit was oké, maar 12 dagen was meer dan genoeg geweest. Faliraki, veel op instorten en schreeuwerig Engels , net als heel veel plaatsen op Rhodos niet bijzonder . Goede vakantie gehad maar volgend jaar weer iets anders “




