Belair Beach reviews

7,7
Fantastisch
51 reviews
86% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
23%
Goed
58%
Gemiddeld
5%
Matig
10%
Slecht
4%
8,2
Locatie
8,7
Hygiëne
7,0
Kindvriendelijk
7,7
Faciliteiten
7,8
Decoratie
5,9
Animatie
8,7
Personeel
7,8
Eten en drinken
7,7
Slaapcomfort
7,8
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (51)

Sorteer
0 - 10 van 51 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 juni 2026
Geverifieerd
10

Prachtig hotel mooi gelegen

Mooi hotel , vriendelijk persoon. Het hotel ligt op een mooie locatie , vlakbij een bushalte. Eten en drinken erg goed leuk animatie team

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 27 mei 2026
Geverifieerd
10

Hotel met heel goede prijs-kwaliteitverhouding

Zeker voor herhaling vatbaar!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 24 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Perfect hotel voor de 4 sterren

Goede locatie, vriendelijk en behulpzaam personeel, perfecte schoonmaak en het eten was buiten verwachting. Kamers helaas wel gehorig door al het geschuif van stoelen en bedden door de gasten.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 15 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Fijn hotel

Mooi en schoon hotel vriendelijk personeel en erg behulpzaam en goed verzorgd eten en drinken mooi zwembad

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 12 mei 2026
Geverifieerd
4,0

Veel lawaai snachts

Het hotel was prima en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren netjes en het verblijf was over het algemeen aangenaam. Wel vond ik het jammer dat er weinig keuze was qua eten, vooral als je geen varkensvlees of vis eet. Daar zou wat meer variatie in mogen zijn. Daarnaast was er ’s nachts veel lawaai van dronken gasten, wat erg storend was en mijn nachtrust helaas heeft verpest. Ondanks deze punten heb ik verder een prettig verblijf gehad. Maar zal hier niet meer terug komen

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 8 mei 2026
Geverifieerd
4,0

Matig verblijf

Er was vriendelijk personeel die gemeen werd behandeld door minder vriendelijk personeel. Bedden kwaliteit verschrikkelijk. In de vroege ochtend wakker worden door klappende deuren en geluiden van een soort plastic zeil. Geen afwisseling in ontbijt. Avondeten niet altijd lekker / kwaliteit kan beter. Toiletten zijn schoon. Ligging was niet helemaal zoals gedacht. In Rhodes Stad is het het drukst, daar ga je heen met de bus.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 mei 2026
Geverifieerd
4,0

Teleurstellend en geen 4 sterren waard.

Na veel positieve reviews gelezen te hebben, mooie foto's van het hotel gezien te hebben werden we erg enthousiast en hebben we geboekt. Naast een paar positieve punten willen we onze eerlijke mening geven over Hotel Belair. We hadden een kamer geboekt met front sea view, maar we kregen een kamer met zijzicht naar de zee: een grote teleurstelling! In de bad- en slaapkamer waren plafondspots die knipperden (waar we gek van werden). Dit is gelukkig vervangen. In de badkamer helaas 1 zeeppomp (shampoo/douchegel); met 4 sterren verwacht je wat meer luxe. Afzuiging in badkamer kun je niet zelf regelen, en is erg smerig (zie foto). Op onze kamer deed de airco het niet, dus bij dagtemperaturen van 23 graden of meer is het erg warm in de kamer. Helaas kwamen we in een verkeerde week: er waren problemen met het water. Op 1 dag was er helemaal geen water (we kregen slechts 2 kleine flesjes water ter compensatie) maar konden dus niet douchen of naar de wc!. En een andere dag konden we alleen douchen met koud water. Er wordt niet gecompenseerd; je mag het doen met het antwoord "Wij kunnen er niks aan doen en hopen dat het snel is opgelost." Een flinke domper als je hard spaart voor een fijne vakantie. We hadden halfpension geboekt, er vanuit gaande dat het in Griekenland altijd lekker eten is. De eerste avond zijn we echter zo teleurgesteld in de kwaliteit van het eten (super slecht; niks had smaak, rijst was hard, vlees taai), dat we besloten hier niet meer te willen eten. Volgende ochtend bij het ontbijt werden we wederom teleurgesteld. Dit is niet te vergelijken met eerdere 4-sterren hotels die wij geboekt hebben op andere eilanden. Wat ons positief is bevallen is het schoonmaakpersoneel; super aardig en denken mee (maken het twin-bed zo op dat het een tweepersoonsbed wordt). Ook de bedden zelf liggen erg goed! Het zwembad is mooi en groot (houd er rekening mee als je van rust houdt: aan de drukke weg is er veel lawaai van verkeer). De locatie is super: je bent in 15 minuten op de luchthaven en Rhodos stad is via een mooie weg aan de kust in 5 minuten te bereiken. Prijs-kwaliteit lijkt redelijk, maar nu we buiten de deur moesten eten hadden we liever ergens anders geboekt.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Prima hotel, mooie omgeving maar het eten was niet zo .....

Heerlijke week gehad in het Belair Beach Hotel op Rhodos. Kamers zijn ruim van opzet, iedere dag schoonmaak en om de dag nieuwe lakens en handdoeken. Twee lekkere zwembaden met genoeg ligbedden en parasols (handdoekje leggen werd niet toegestaan, gelukkig). Een kleine sportruimte en een gameruimte, leuk ! Wij hadden halfpension maar het eten was niet om over naar huis te schrijven, een beetje een gaarkeuken idee. Bij het ontbijt was er alleen koffie, thee of sap uit een machine (mierzoet). Ze probeerden om het avondeten wat te variëren maar als je eten te lang onder zo'n warmhoudlamp laat liggen wordt het er niet beter op. Personeel was erg vriendelijk !

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Goed

Goed hotel goed eten ,mooie ligging

Foto's van klanten