Netjes hotel
“ Werd goed gepoetst lekker ontbijt en ook goede restaurants zeker een aanrader, alleen heb je echt een auto nodig het ligt in de middle of nowhere. Voor ons was dit geen probleem. Steeds een taxi nemen is namelijk erg prijzig. Wij lagen op kamer 103 en hier hadden we wel vanaf 7u sochtends al overlast. Als je van lang slapen houdt andere kamer nemen. “




