Anoniem
Laatst bijgewerkt: 28 maart 2026
Geverifieerd
goed vakantie
“ goed georganiseerd vakantie “

“ goed georganiseerd vakantie “
“ Het hotel zelf is modern en degelijk uitgerust. Persoonlijk vond ik de inrichting iets killig maar dat is smaak. Degelijk ontbijt maar wel druk. Maaltijden typisch hotelfood. Wel altijd heet niet-storen bordje hangen want ze staan zomaar in je kamer voor vervangen van handdoeken en legen van vuilnisbakken. Geen onderhoud van de kamer tijdens ons verblijf wat ik wel een sterk minpunt vond. Zeer vriendelijk personeel maar dat is naar onze ervaring de gangbare aard van de Maltesen. “
“ Ruime kamers, vriendelijk personeel, lekker ontbijt en zalig rooftop terrace. Een minpuntje is dat het 's morgens snel luidruchtig wordt door het verkeer en de Maltesers die graag hun claxon gebruiken. “