Lady Todd reviews

8,0
Fantastisch
3 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
33%
Goed
33%
Gemiddeld
34%
Matig
0%
Slecht
0%
8,0
Locatie
6,0
Kindvriendelijk
8,6
Hygiëne
8,6
Faciliteiten
8,0
Decoratie
8,6
Personeel
8,6
Eten en drinken
8,0
Slaapcomfort
8,0
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (3)

Sorteer
0 - 3 van 3 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Prima hotel

Prima hotel op ca. 100mtr van de haven en boulevard. Heerlijk ontbijtbuffet voor 10 euro bij Mr.Todd op ca. 50mtr. Elke dag schone handdoeken en bedlinnen. Een roestige pedaalemmer en toiletrolhouder nemen wij voor lief, verder was alles schoon en netjes. Geen uitzicht op het balkon, alleen muren.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 22 april 2026
Geverifieerd
6,0

Malta

Het viel een beetje tegen, zoooo veeel auto’s de lucht werd beschreven als vies. Jammer dat er niet werd door gegeven dat je andere stekkers nodig heb. En we moesten naar een ander gebouw om te ontbijten Het weer was zonnig. Prachtige oude huizen, gebouwen, kerken , prachtige oude vestingsteden . Dus nogal wat tegen stelling. We hebben ook genoten.