Prachtig ingericht hotel
“ Prachtig ingericht hotel, alleen is de reis begin mei, wat vroeg in het seizoen. De tentjes op de boulevard waren nog open. Verder in de buurt is er niet veel te doen. Het plaatsje Varna is leuk voor een middag. Doordat het vroeg in het seizoen was, was de roulatie van het eten laag en daardoor vaak lauw, jammer want het was veel goed bereid. Drankje was echt goed. Wijn van goede kwaliteit en echte merk dranken. De airco kon niet aan vanwege het vroege seizoen en in de nacht werd warme lucht in de kamer geblazen. Dat is voor de nacht echt niet prettig. Aangegeven bij hotel en nemen de verbeterpunten serieus. Verder was de service en het personeel echt top. “




