Grifid Hotel Vistamar reviews

9,6
Fantastisch
9 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
84%
Goed
16%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
10
Locatie
9,8
Hygiëne
9,1
Kindvriendelijk
9,3
Faciliteiten
9,7
Decoratie
9,0
Animatie
9,6
Personeel
9,0
Eten en drinken
8,6
Slaapcomfort
9,2
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (9)

Sorteer
0 - 9 van 9 reviews
Siljade
Laatst bijgewerkt: 16 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Prachtig ingericht hotel

Prachtig ingericht hotel, alleen is de reis begin mei, wat vroeg in het seizoen. De tentjes op de boulevard waren nog open. Verder in de buurt is er niet veel te doen. Het plaatsje Varna is leuk voor een middag. Doordat het vroeg in het seizoen was, was de roulatie van het eten laag en daardoor vaak lauw, jammer want het was veel goed bereid. Drankje was echt goed. Wijn van goede kwaliteit en echte merk dranken. De airco kon niet aan vanwege het vroege seizoen en in de nacht werd warme lucht in de kamer geblazen. Dat is voor de nacht echt niet prettig. Aangegeven bij hotel en nemen de verbeterpunten serieus. Verder was de service en het personeel echt top.

Van Den Bogaard
Laatst bijgewerkt: 4 september 2025
Geverifieerd
10

Top Hotel en Medewerkers!

Super hotel met goed eten en een geweldig en gezellig Animatie team!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 augustus 2025
Geverifieerd
10

Heerlijk genieten in Bulgarije

Vistamar is een luxe hotel direct aan het strand. Alles wat beschreven staat over dit hotel op de website van Prijsvrij klopt. Als je een zorgeloze vakantie wil waar je aan weinig/ niks hoeft te denken behalve om te genieten ga dan naar dit hotel. Het klimaat is er heerlijk; niet extreem.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 september 2024
Geverifieerd
10

Super hotel

Mooi hotel, goede ligging, geweldige faciliteiten, prima service en te gekke koffiebar.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 september 2024
Geverifieerd
10

Super vakantie gehad

Super vakantie gehad

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 september 2022
10

Fantastisch hotel gelijk aan het strand met de boulevard er tussen .

Het hotel is een paar jaar geleden helemaal gerenoveerd het is nu een top hotel .

Michel Drenth
Laatst bijgewerkt: 27 augustus 2022
9,0

Mooi hotel met prachtige ligging aan zee

Een erg mooi hotel pal aan de zee en de boulevard. Het eten was erg lekker en divers met regelmatig een ander thema. Ook 2 maal een gala diner mogen bijwonen wat ook erg leuk was. Meteen aan het strand heb je ook de optie om bijv jetski te hire of parasailing etc.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 juli 2018
10

Direct aan strand, prima service, uitstekend eten en drinken!

Iedere avond incl eten in de allacarts restaurant, van vistemar en de zuster hotels, bolero, en metropool, de zuster hotels liggen direct bij vistemar! In metropool een meergangen diner!

Foto's van klanten