Genieten in de zon
“ Prima hotel op een klein stukje lopen van het strand af, minuut of 5. Het eten is geen prima voor de prijs die we ervoor betaald hebben, de kebab vonden wij het lekkerst en is elke middag te krijgen. In de buurt niet veel te doen, met een wandeling van ongeveer een half uur over het strand kom je in het plaatsje Obzor en zijn er veel winkeltjes en plekken om te eten. Wij hebben een auto gehuurd en dat raden we anderen ook aan. Of neem een taxi. Het aquapark in Nesebar is zeker de moeite waard om een dag heen te gaan! We hebben met elkaar genoten van de vakantie. “

