Hotel&SPA Diamant Residence reviews

8,8
Fantastisch
2 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
71%
Goed
0%
Gemiddeld
29%
Matig
0%
Slecht
0%
9,4
Locatie
9,4
Hygiëne
8,0
Kindvriendelijk
8,5
Faciliteiten
10
Decoratie
9,4
Personeel
8,5
Eten en drinken
9,7
Slaapcomfort
9,1
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (2)

Sorteer
0 - 2 van 2 reviews
Blok
Laatst bijgewerkt: 9 juni 2026
Geverifieerd
10

Hotel

Vorig jaar zijn we 8 dagen geweest en dit jaar 15 dagen, het waren hele mooie dagen. Het is een top hotel, heel schoon👌 heel vriendelijk personeel en het eten is goed. De 2 jongens en 1 meid buiten bij de poolbar, zijn ook hele leuke/lieve mensen! Tot volgend jaar🙋‍♀️

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2019
6,0

Mooi hotel , leuke ligging

Eten niet zo goed, animatie niet enthousiast, slechte avond shows, eigenlijk half uur max, echt onvoldoende