Anoniem
Laatst bijgewerkt: 19 mei 2026
Geverifieerd
Kopenhagen, fantastisch!!
“ Mooie stad waar veel te beleven valt “

“ Mooie stad waar veel te beleven valt “
“ Mooie stad waar veel te zien is. “
“ Een stadshotel op een goede locatie in het centrum. Vanuit het hotel alles te voet kunnen doen. Kamer was modern en schoon. Vriendelijk personeel en prima ontbijt. “
“ Het hotel is ver van het centrum gelegen. Het parkeren is gratis. Goede service receptie personeel. De kamers zijn gedateerd en de badkamer kan wel een opknapbeurt gebruiken. “