Viva Dominicus Beach by Wyndham reviews

5,3
Gemiddeld
7 reviews
66% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
0%
Goed
33%
Gemiddeld
33%
Matig
0%
Slecht
34%
9,1
Locatie
7,9
Hygiëne
8,6
Kindvriendelijk
8,0
Faciliteiten
7,6
Decoratie
5,7
Personeel
7,1
Eten en drinken
8,0
Slaapcomfort
7,5
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (7)

Sorteer
0 - 7 van 7 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 juni 2026
Geverifieerd
8,0

Fijne 4-sterrenhotel direkt aan het prachtige strand

Pros: - prachtige locatie, - comfortabele kamer en bed, - lekker eten, - ruime keuze aan eten en drinken, - vriendelijk personeel. Cons: - middelmatige cocktails, - zeer trage probleemoplossing (ons toilet werkte niet, het duurde een hele dag, voordat we een nieuwe kamer kregen, omdat ze het niet konden repareren)

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 22 februari 2026
Geverifieerd
6,0

Dubbel gevoel

Het is een fantastisch mooi resort met prima zwembaden en een mooi strand. Altijd wel voldoende bedden beschikbaar. De bungalows zijn erg leuk, schoon en goed onderhouden. Dan de nadelen: - de eerste nacht zaten we al niet in onze eigen bungalow maar moesten we overnachten in een “premium” kamer, maar dat was meer een economy kamer. Dit lijkt bij veel meer mensen te gebeuren die we gesproken hebben. - de compensatie was een etentje in extra betaalde Atlantis restaurant. Dat leek ons prima dus zo gedaan, maar helaas eindigde dit op een eerste hulp bezoek vanwege voedselvergiftiging. - de volgende dag uit eten in een ander a la cart restaurant “fusion Latino” en volgende persoon voedselvergiftiging. Weer een nacht later was onze Franse buurvrouw aan het overgeven van het eten en viel vervolgens flauw, gevolg een grote wond in haar gezicht en een gebroken arm. Een paar jaar geleden zijn er 2 personen overleden van het eten in dit resort, iets dat je moet weten. Ondanks alles was het buffet op zich prima, maar na ziek worden ben je wel heel voorzichtig om nog wat te eten. Hygiene lijkt prima als je het appartement bekijkt en als je ziet hoe veel en goed ze het park schoonmaken, daarom verbaast het me enorm dat ze de voedselkwaliteit niet onder controle hebben.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 19 juli 2025
Geverifieerd
2,0

Mega relaxte snorkel strand zon vakantie

Heerlijke vakantie gehad. Net voor de drukte. Buffet waren prima in orde en elke dag een andere specialiteit en thema. Daarnaast ook heerlijke al la carte restaurant waar je energie goed en lekker kan eten. Vanaf 10 uur in de ochtend kun je al kiezen uit de ruim 40 verschillende cocktails. Maar ook smoothies shakes en detox drankjes. Volop verschillende snorkel plekken voor het hotel met palmbomen stranden. Je kunt paddleborden, catamaran varen etc genoeg animatie. Neem wel voor savonds gala kleding mee want iedereen gaat super sjiek gekleed in de avond. Met het hele gezin een top vakantie

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 8 december 2024
Geverifieerd
6,0

Super mooi hotel, alleen daar blijft het bij

Hotel was onwijs mooi, alleen bij aankomst moesten we lang wachten totdat iemand ons naar de kamer zou brengen met de koffers. Na meer dan een half uur gewacht te hebben mochten we zelf de koffers 4 hoog naar boven brengen. Was een zwaar minpunt, en van de 10 dagen 7 dagen geen koud water en moesten we met kokend heet water douchen. Tot 2 keer toe aan receptie geweest en werd niet in dank afgenomen. Personeel merendeels niet vriendelijk en bijna niemand kon Engels praten wat je wel zou verwachten...

Mw. A. Tol
Laatst bijgewerkt: 4 januari 2024
Geverifieerd
2,0

Onze eerste dag is alweer naar de knoppen is nou 6uur en hebben nog steeds geen kamer familie tol en familie koning

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 23 januari 2020
8,0

Fantastisch resort

Enige minpunt is als je geen Italiaan ben kan je lang wachten

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 19 december 2019
8,0

zeer mooi luxe resort goed personeel zeer leuk animatieteam

heel mooi resort, mooi aangelegd, schone ruime kamers. (superior kamer) goed eten en geweldig amimatieteam. vrolijk, enthousiast professioneel en zeer mooie shows op het resort ook veel winkeltjes en op het strand ook een aantal shops. geen opdringerige verkopers.