Fijne 4-sterrenhotel direkt aan het prachtige strand
“ Pros: - prachtige locatie, - comfortabele kamer en bed, - lekker eten, - ruime keuze aan eten en drinken, - vriendelijk personeel. Cons: - middelmatige cocktails, - zeer trage probleemoplossing (ons toilet werkte niet, het duurde een hele dag, voordat we een nieuwe kamer kregen, omdat ze het niet konden repareren) “
