Mercure Bad Dürkheim reviews

7,3
90% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
21%
Goed
39%
Gemiddeld
29%
Matig
11%
Slecht
0%
8,0
Locatie
6,8
Hygiëne
6,5
Kindvriendelijk
7,0
Faciliteiten
7,1
Decoratie
6,8
Personeel
7,6
Eten en drinken
8,0
Slaapcomfort
6,6
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (12)

Sorteer
0 - 10 van 12 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 15 augustus 2025
Geverifieerd
6,0

4 sterren onwaardig

Van Vliet
Laatst bijgewerkt: 1 augustus 2025
Geverifieerd
6,0

Redelijke prijs/ kwaliteit verhouding

Kamers gedateerd , ontbijt is echt goed , diner was slecht . Personeel spreekt nauwelijks Engels . Maar vooral teleurgesteld over de service van - de reisorganisatie - .. bij een probleem van de kamers konden ze geen oplossing geven en bedenken en vervolgens zou ik teruggebeld worden, maar niks meer vernomen.

Van Den Berg
Laatst bijgewerkt: 15 juli 2025
Geverifieerd
10

Heerlijk hotel in mooie omgeving.

Heerlijk genoten van dit hotel. Kamers waren prima met een goed bed en douche. Ontbijt was geweldig en het halfpension diner (bijna altijd in buffetvorm) was helemaal goed. Vriendelijk personeel. Wat wil je nog meer?

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 juni 2025
Geverifieerd
8,0

Mooie omgeving en goed hotel

Goed hotel goed ontbijt en diner een minpunt geen airco.op de kamer.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 12 juni 2025
Geverifieerd
4,0

Jammer

Geen fijn hotel, ontvangst was allerminst hartelijk. Halfpension is prima vooral het ontbijt. Het diner in buffetvorm was niet goed en vaak koud. Het schoonmaken van de kamers was dramatisch 2x in 1 week 3 minuten!!! Toen wij ons beklag daarover gedaan hebben, werden 2 dagen voor vertrek opeens ons bed verschoond. Tenslotte is er geen airco in hotel dus je moet het met een ventilator doen die veel herrie maakt. Dus samenvattend dit hotel voor ons nooit meer helaas.

Mw. C.W.J. Nieuwenhuijs
Laatst bijgewerkt: 4 september 2022
Geverifieerd
10

Uitstekend!!

Een goed en mooi onderhouden hotel en op en top schoon. Ruime kamer met een prima badkamer. De medewerkers waren allemaal heel vriendelijk en voorkomend. Compleet hotel met bar/café tot eetzaal en terras. Eten van goede kwaliteit.