
“ Kamers gedateerd , ontbijt is echt goed , diner was slecht . Personeel spreekt nauwelijks Engels . Maar vooral teleurgesteld over de service van - de reisorganisatie - .. bij een probleem van de kamers konden ze geen oplossing geven en bedenken en vervolgens zou ik teruggebeld worden, maar niks meer vernomen. “
“ Heerlijk genoten van dit hotel. Kamers waren prima met een goed bed en douche. Ontbijt was geweldig en het halfpension diner (bijna altijd in buffetvorm) was helemaal goed. Vriendelijk personeel. Wat wil je nog meer? “
“ Goed hotel goed ontbijt en diner een minpunt geen airco.op de kamer. “
“ Geen fijn hotel, ontvangst was allerminst hartelijk. Halfpension is prima vooral het ontbijt. Het diner in buffetvorm was niet goed en vaak koud. Het schoonmaken van de kamers was dramatisch 2x in 1 week 3 minuten!!! Toen wij ons beklag daarover gedaan hebben, werden 2 dagen voor vertrek opeens ons bed verschoond. Tenslotte is er geen airco in hotel dus je moet het met een ventilator doen die veel herrie maakt. Dus samenvattend dit hotel voor ons nooit meer helaas. “
“ Een goed en mooi onderhouden hotel en op en top schoon. Ruime kamer met een prima badkamer. De medewerkers waren allemaal heel vriendelijk en voorkomend. Compleet hotel met bar/café tot eetzaal en terras. Eten van goede kwaliteit. “