Een wat verouderd hotel op een perfecte locatie
“ Een hotel met een uitgebreide ontbijt service. Om er te dineren heeft het een wat verouderde, ongezellige inrichting. De badkamer is verouderd. We hadden een wc zo laag, dat er van opstaan bijna niet te doen was voor een ouder iemand. De ligging is perfect en de parkeervoorzieningen ideaal. Maar (nog) geen laadpaal voor elektrische auto. Ik heb helaas een trui laten liggen. Dit per mail gemeld. Alleen een automatisch antwoord gekregen en vooralsnog geen verdere reactie. Jammer… “
