SUNRISE Royal Makadi Resort reviews

9,3
Fantastisch
58 reviews
96% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
75%
Goed
19%
Gemiddeld
1%
Matig
5%
Slecht
0%
9,1
Locatie
9,5
Hygiëne
9,2
Kindvriendelijk
9,5
Faciliteiten
8,2
Decoratie
7,8
Animatie
9,7
Personeel
9,2
Eten en drinken
9,0
Slaapcomfort
9,0
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (58)

Sorteer
0 - 10 van 58 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 11 mei 2026
Geverifieerd
10

Fantastisch resort voor een relaxte vakantie

Prachtig, superschoon resort, waar ze er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Tijdens ons verblijf gezellig druk (altijd ligbedden/ parasols bij zwembad of strand beschikbaar). Goede wIFI en een leuk animatieteam.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 mei 2026
Geverifieerd
10

Mooi resort !

Het is een schoon en prachtig resort! Vriendelijk personeel en helpen overal Het enige minpuntje vind ik de kamers. De bedden e.d. zijn prima alleen de aankleding kan wel een update gebruiken

Fam vd Stap
Laatst bijgewerkt: 9 mei 2026
Geverifieerd
10

Prima aanrader

Heerlijke vakantie gehad met ons gezin met 2 kinderen in dit hotel. Het personeel was zeer vriendelijk en de faciliteiten waren fantastisch. Het eten was heel gevarieerd en erg lekker. We hebben hier 13 dagen gezeten en geen dag vies eten gehad. De slaapkamer was prima echter was deze wel iets verouderd maar dit had geen invloed op ons verblijf. Het animatieteam was goed aanwezig en de minidisco was een groot succes voor onze kinderen. Al met al een echte aanrader

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 7 mei 2026
Geverifieerd
10

Vakantie Egypte

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 mei 2026
Geverifieerd
10

Geweldig hotel!

We zijn hier elf dagen geweest en heel tevreden. Vriendelijk personeel, veel vermaak voor de kinderen en goed en gevarieerd eten.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 27 april 2026
Geverifieerd
4,0

Nooit geen D-reizen meer! Mensen boek hier niet

Wij kregen 6 dagen voor vertrek te horen dat onze terugvlucht gewijzigd werd en kregen 3 opties. 1 annuleren 2 op Keulen landen terwijl onze auto in Düsseldorf staat met een meerprijs van 850 euro 3 via Istanbul vliegen, dus een tussenlanding. Alle communicatie moest via de mail, er werd niet geantwoord op vragen. Wij hebben tegelijk met vrienden geboekt en zij kregen de optie om een dag later terug te vliegen met een kleine meerprijs. Wij mochten deze optie absoluut niet krijgen. Uiteindelijk gekozen voor de gratis optie vliegen via Istanbul. Dit met een nachtvlucht. We zouden de 25e eind van de middag onze normale vlucht gaan en gingen nu al in de nacht van 24/25. Moesten precies om 00:00 uur vertrekken wat maakt dat we ook nog eens een dag minder hadden. Ik raad iedereen d-reizen af en zou er zelf ook nooit, maar dan ook nooit meer boeken.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 maart 2026
Geverifieerd
8,0

Goed hotel, verouderde kamers

Zeer vriendelijk personeel. Eten is goed, ruime keuze. Naast het buffetrestaurant ook nog 7 a-la-carte restaurants. Alles netjes en schoon, zowel kamers als ook bij het zwembad en strand. Enige punt is dat de kamers erg verouderd zijn, dat is geen 5 sterren waard.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 maart 2026
Geverifieerd
10

Super

1ste maal geboekt met Prijsvrij en zeker niet de laatste maal ! Perfecte service !

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 11 februari 2026
Geverifieerd
10

Heerlijk resort

Heerlijk hotel met heel vriendelijk personeel en de a la carte restaurants zijn een aanrader.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 januari 2026
Geverifieerd
8,0

Goed accommodatie

Goed

Foto's van klanten