Bel Air Azur Resort reviews

8,4
Fantastisch
85 reviews
95% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
45%
Goed
38%
Gemiddeld
12%
Matig
2%
Slecht
3%
8,4
Locatie
8,8
Hygiëne
6,4
Kindvriendelijk
8,1
Faciliteiten
7,9
Decoratie
7,3
Animatie
8,9
Personeel
8,1
Eten en drinken
8,7
Slaapcomfort
8,6
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (85)

Sorteer
0 - 10 van 85 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 29 mei 2026
Geverifieerd
6,0

Hotel Bel Azur

Hotel is oud en afgeleefd. Het is ingesloten, maar je kunt naar een aangelegd strand via ander hotel. Het eten was goed en het personeel was vriendelijk en hulpvaardig

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Heerlijk rustig verblijf

Heerlijk kindvrij resort! De kamers zijn schoon en er staan heerlijke bedden. Het eten is prima, alleen misten wij bij het diner patatjes. Bij het ontbijt en lunch zijn deze wel te vinden op het buffet, maar helaas bij het diner niet. Als je van levendig en druk houdt is dit niet de juiste plek. Het is s’avonds na 22.00 uur stil. Je bent zo op het strand zonder de straat over te hoeven, je loopt binnendoor naar het strand. Ideaal!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 23 april 2026
Geverifieerd
6,0

Verouderd

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 april 2026
Geverifieerd
10

Heerlijke week in Bel Air Azur Resort

Fijn hotel, wel wat ouder hotel maar de service was prima. Lekker gegeten en als je wat vraagt wordt het gelijk geregeld. Prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 maart 2026
Geverifieerd
6,0

Gemiddeld hotel

Het was zoals verwacht .exact als 2022

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 29 maart 2026
Geverifieerd
10

Altijd thuis komen

We voelen ons er thuis. Men houdt rekening met je medische problemen. Zoals mijn man geen toevoegingen van zout in de te bereiden gerechten. Als je het aangeeft bij aankomst houdt men er rekening mee. Ze verlagen het zout omdat er zout op de tafels staat.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 21 februari 2026
Geverifieerd
8,0

Prima hotel

Prima hotel, weliswaar wat verouderd maar netjes! Het eten is ook voortreffelijk, genoeg keuzes. Leuk entertainment team en voor ieder wat wils. Ruime kamers met balkon en fijn verwarmd zwembad. Pier met huisrif is ook uitstekend! Mooi om te snorkelen, enige minpunt is dat alhoewel het niet geoorloofd is ligbedden te reserveren met handdoeken, dit toch door vele toeristen gedaan wordt en er geen actie op ondernomen wordt ! Er zou veel strenger op toegezien moeten worden !!! Vriendelijk en behulpzaam personeel, dus wel een aanrader dit resort .

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 februari 2026
Geverifieerd
8,0

Geen toelichting bij de review gegeven

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 januari 2026
Geverifieerd
10

Geen toelichting bij de review gegeven

Foto's van klanten