Te weinig personeel
“ Was een super leuke ervaring dit hotel. Schoon, lekker eten, fijne bedden en mooi gemaakt. Helaas veel te weinig personeel. Op het strand moet een man alle mensen bedienen die daar liggen en nog de strandbar. Ook hier liggen er om 5 uur in de ochtend al handoeken op de bedden rond het zwembad. Jammer dat ze hier niets aan doen. Ook een keer een restaurant boven gereserveerd en na 30 minuten stonden we weer buiten. Alles snel snel. Sommige mensen waren nog bezig met het hoofdgerecht en een ander zat al aan het toetje. O “




