“ Maxmimaal een 6-
Recensies tonen gemiddeld een 8+ maar als je all inclusief gewend bent in Turkije zoals Titanic, Limak Lara of Miracle , dan dit hotel zeker niet boeken.
Eten is eentonig vaak het zelfde en grotendeels smakeloos.
Is ook van goedkope kwaliteit.
Pinda's groen geverfd zodat het pistache lijkt en de Nutella 10x aanlengen dat het net chocomel is.
Bepaalde zaken worden ook niet bijgevuld tijdens het buffet.
Hotel ligt naast een bouwput, zijn er naast nml een hotel ah bouwen of ah uitbereiden, als je op de juiste plek in het hotel een kamer hebt, heb je er geen last van.
Wij zijn april/mei geweest, voldoende plek aan het zwembad, matrasje moet je vragen.
Helaas werden wij meerdere keren om 18u weggestuurd, want dan sluiten de zwembaden, dit nog nooit ergens meegemaakt.
Bar personeel is dikke prima, komen aan het zwembad ook drinken brengen.
Coca cola, Spite en Fanta komen uit flessen, dit is een pluspunt.
Verder houden ze het resort goed schoon, want iedere morgen 9u half 10 gaan ze de vloeren boenen met een apparaat buiten. Heel vreemd dat ze dit iedere dag op dit tijdstip doen als iedereen naar en van het ontbijt loopt.
Wifi deed het 3 dgn, daarna niet meer, maar onze andere kamer aan het uiteinde van de gang had wel wifi.
Na enkele dgn 3x stroomstoring op 1 dag, daarna deed de wifi het weer, zo ging het 2x.
Kamers zijn karig, op de slaapkamer geen plek om je kleding op te bergen/hangen.
Bedden lagen prima.
Kortom, wij hebben genoten van het weer maar het eten was echt een vette domper.
Heb nog 3 andere Nederlande families gesproken die het eten ook ondermaats vonden.
Wij gaan hier nooit meer naar toe en raden het ook niet aan. “