Gravity & Aqua Park Hurghada (ex Samra Bay Resort) reviews

7,4
73% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
39%
Goed
24%
Gemiddeld
10%
Matig
21%
Slecht
6%
8,3
Locatie
8,5
Hygiëne
8,3
Kindvriendelijk
8,0
Faciliteiten
7,8
Decoratie
4,0
Animatie
8,6
Personeel
7,1
Eten en drinken
8,7
Slaapcomfort
7,2
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (22)

Sorteer
0 - 10 van 22 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 11 mei 2026
6,0

Behoorlijk teleurgesteld.

Geen aangename verrassingen bij de maaltijden - middelmatig Italiaans restaurant - het personeel zeer weinig glimlachen - ons balkon op onze 12 nachten werd slechts één keer gemaakt terwijl de vogels maakten hun chittes op onze hoofden en vloer - terwijl we waren 3 en we namen elk 3 bieren in de ruimte van 45 minuten, de jongen van de bar vertelde ons dat we moesten kalmeren met de drank ... we waren in All in ... Ik zal ook merken dat een biertje in een beker correspondeert met +- 20 centiliter... Bier of een rosé...

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 10 mei 2026
Geverifieerd
4,0

Recensies kloppen niet...

Maxmimaal een 6- Recensies tonen gemiddeld een 8+ maar als je all inclusief gewend bent in Turkije zoals Titanic, Limak Lara of Miracle , dan dit hotel zeker niet boeken. Eten is eentonig vaak het zelfde en grotendeels smakeloos. Is ook van goedkope kwaliteit. Pinda's groen geverfd zodat het pistache lijkt en de Nutella 10x aanlengen dat het net chocomel is. Bepaalde zaken worden ook niet bijgevuld tijdens het buffet. Hotel ligt naast een bouwput, zijn er naast nml een hotel ah bouwen of ah uitbereiden, als je op de juiste plek in het hotel een kamer hebt, heb je er geen last van. Wij zijn april/mei geweest, voldoende plek aan het zwembad, matrasje moet je vragen. Helaas werden wij meerdere keren om 18u weggestuurd, want dan sluiten de zwembaden, dit nog nooit ergens meegemaakt. Bar personeel is dikke prima, komen aan het zwembad ook drinken brengen. Coca cola, Spite en Fanta komen uit flessen, dit is een pluspunt. Verder houden ze het resort goed schoon, want iedere morgen 9u half 10 gaan ze de vloeren boenen met een apparaat buiten. Heel vreemd dat ze dit iedere dag op dit tijdstip doen als iedereen naar en van het ontbijt loopt. Wifi deed het 3 dgn, daarna niet meer, maar onze andere kamer aan het uiteinde van de gang had wel wifi. Na enkele dgn 3x stroomstoring op 1 dag, daarna deed de wifi het weer, zo ging het 2x. Kamers zijn karig, op de slaapkamer geen plek om je kleding op te bergen/hangen. Bedden lagen prima. Kortom, wij hebben genoten van het weer maar het eten was echt een vette domper. Heb nog 3 andere Nederlande families gesproken die het eten ook ondermaats vonden. Wij gaan hier nooit meer naar toe en raden het ook niet aan.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 28 april 2026
Geverifieerd
10

Geweldig

Super fijn gehad met de hele familie. Lekker eten en drinken , heel vriendelijk personeel Super schoon !! Van alles te doen. Fijne ligging. En heel overzichtelijk met kinderen Een aanrader.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 maart 2026
Geverifieerd
4,0

Koude zwembaden

1 klein zwembad verwarmd, de rest ijskoud. Hoop handoekleggers. Vriendelijk personeel en uitgebreid buffet

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 21 februari 2026
Geverifieerd
8,0

Mooi Resort

Goed geregeld en netjes

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 11 februari 2026
Geverifieerd
10

Heerlijk hotel

Wat een service krijg je goed eten er valt eigenlijk weinig negatiefs te vermelden.. aan de wifi kunnen ze alleen nog wel wat verbeteren

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 8 december 2025
2,0

Alleenstaande

Als alleenstaande besta je daar niet. Geen belgen , heel veel Russen Zo slechte WiFi elke dag problemen , Alle dagen bijna hetzelfde eten , ook niet goed , De massage was goed dat doen vrouwen , maar de mannen regelen alles heel opdringerig, alles in kastje (uw handtas gsm ) leggen bij hun zodat je geen fooi aan de vrouwen kon geven SLECHT

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 22 augustus 2025
Geverifieerd
6,0

Prijs kwaliteit niet in verhouding

Alles is een beetje gemiddeld. Niet de hoge cijfers die worden voor gespiegeld. Maximaal een 6 overall. Eten een 5 Kamers 6 Onderhoud 4 Personeel 6 Zwempark 7

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2025
Geverifieerd
8,0

Genoten

We waren met het gezinnetje op vakantie 2 jongens van 6 en 9 en baby van 1. Top resort voor de jongens omdat ze alles zelf konden pakken en spelen waar ze wilden. Aquapark met glijbanen was echt heel leik voor ons en de jongens. Het stukje strand is adembenemend en je kan er snorkelen. We hadden een familiekamer met tuinzicht en deze was heel erg ruim en vooral heel fijn voor mijn gezin. Uitzicht was minder want we keken deels op een gebouw in aanbouw. Eten is gevarieerd, de obers werken keihard. Dagelijks minimaal 12 uur om iedereen naar zn zin te maken. We hebben meerdere gesproken. Dit resort is echt ideaal omdat het pal aan zee ligt heb je vaak even een briesje. Die heb je nodig. Waar ik mij enkel aan heb gestoord is de Russen en de Duitsers die om 6 uur al handdoeken legden op mooie plekken bij aquapark en tenten bij de bay. Ook namen ze soms 3 parasols in beslag en hadden de mensen die dit niet deden geen plek of wel plek maar waren alle parasols bezet. Hotelmanagers mogen hier echt wat beter op handhaven. Anders meer ligbedden en parasols aanschaffen. Het animatie team is echt gedreven. Ze proberen van alles te bedenken om je uit je ligbed te krijgen. De minidisco van 20.30 tot 21.30 is echt wel heel erg leuk, vooral mijn dochter van bijna 2 heeft daar echt volop gedanst. Wij gaan sowieso nog een keer terug naar Egypte. 12 dagen was te kort.

Geway
Laatst bijgewerkt: 30 mei 2025
Geverifieerd
10

Super hotel

En mooi hotel. Spontane ontvangst in de receptie. Grote kamer en vooral schoon. De badkamer is groot maar niet helemaal netjes afgewerkt. Wordt goed schoongemaakt. Dagelijks wordt koelkast bijgevuld. Eetzaal leuk ingericht. Super vriendelijk personeel. Eten is goed, iedere avond variatie qua warm eten. Een toetjes bar die gigantisch is. Ook heel veel fruit. Ontbijt is uitgebreid. lunch variërend. Ook iedere middag variatie in snacks. Veel zwembaden met iedere een eigen lifeguard. Hotel ligt aan de zee, met voor de kinderen een afgezet stuk zee is, met daarin ligstoelen en drijvende objecten. Veel ligstoelen. Bij de e zee zijn ook vriendelijke lifeguards aanwezig. Ook daar voldoende stoelen beschikbaar. Animatie is goed. Niet erg opdringerig. De hygiëne is heel goed. Zowel in als buiten het hotel. Rondom het hotel veel groen bloemen en bomen waar veel aandacht aan wordt besteed. Buiten het hotel een leuke winkelstraat met een divers aan winkeltjes. Al met al een aanrader.

Foto's van klanten