Heerlijke vakantie
“ Uitstekende vakantie gehad. Personeel werkt erg hard en doet werkelijk alles voor je. Alles is schoon en wordt goed onderhouden. Het eten is prima, er is voldoende keuze en altijd wel iets wat passend is. Personeel doet erg zijn best om alles zo goed mogelijk voor je te regelen. Als je dan ook nog wat respect voor ze toont is geen vraag te veel. Zeker een aanrader! “




