Hurghada Long Beach Resort reviews

8,5
Fantastisch
99 reviews
96% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
47%
Goed
37%
Gemiddeld
11%
Matig
2%
Slecht
3%
8,5
Locatie
8,4
Hygiëne
8,4
Kindvriendelijk
8,7
Faciliteiten
8,2
Decoratie
6,9
Animatie
9,1
Personeel
7,8
Eten en drinken
8,5
Slaapcomfort
8,4
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (99)

Sorteer
0 - 10 van 99 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 mei 2026
Geverifieerd
10

Heerlijke vakantie

Uitstekende vakantie gehad. Personeel werkt erg hard en doet werkelijk alles voor je. Alles is schoon en wordt goed onderhouden. Het eten is prima, er is voldoende keuze en altijd wel iets wat passend is. Personeel doet erg zijn best om alles zo goed mogelijk voor je te regelen. Als je dan ook nog wat respect voor ze toont is geen vraag te veel. Zeker een aanrader!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 13 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Groot resort met voor ieder wat wils.

Het resort is uitgestrekt daarom heeft het even nodig voor je alles door hebt en kunt vinden. Alle afstanden zijn te lopen, er rijden hotelkarretjes af en aan. Voor ieder wat wils aan rust, drukte, activiteiteten en eten. Super net en vriendelijk personeel. Veel keuze uit restaurants. Je hoeft niets te kort te komen. Fijne ligging aan het strand. Eigen steiger dus ook leuk snorkelen. En opvallend: altijd meer dan voldoende plek met ligbedjes.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 12 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Groot resort

Het resort is enorm en heeft alles wat je in principe nodig hebt. Het eten is heel eentonig en kwalitatief niet heel goed. Het personeel is supervriendelijk en staan altijd voor je klaar om je over het resort te vervoeren in wagentjes. Wij hebben een upgrade van de kamer genomen wat het meer dan waard was! Helaas zit het resort vrij ver van het centrum van Hurghada en de taxi’s op het resort zijn best prijzig.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 28 april 2026
Geverifieerd
10

Top vakantie! Aanrader

Ik heb samen met mijn partner een top vakantie gehad. Het personeel is super vriendelijk en helpt je waar nodig. Het park is erg groot maar door de 7 verschillende bars en restaurants is er op elke plek wel een mogelijkheid om wat te eten of te drinken. Je hoeft hierdoor ook niet perse bij de mainpool te liggen als je dat niet wil. Het eten vonden wij tegenvallen, maar goed wat verwacht je bij een all in hotel

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 24 april 2026
Geverifieerd
10

Wat een geweldig hotel

Hou je van klein en knus dan is dit hotel niks voor jou. Er gaat een pendelbussen door het hotel heen om je van a naar b te begeleiden Heerlijk hotel met diverse zwembaden. Personeel is erg vriendelijk en komen je drankje tot aan je bedje brengen. Je voelt je gewoon bezwaard soms. Maar wat mij het meeste aansprak was het eten. Dit was in dit hotel fantastisch. Het is heet,lekker van smaak en het bezorgd je geen vloek van de farao. Ook oogt het hotel erg sjiek en gezellig. De restaurants ook heel mooi aangekleed. Ben in tegenstelling met andere hotels dit niet gewend. Die ogen altijd een beetje somber en simpel. Voor ieder wat wils hier. Aqua park voor de kinderen..zwembad voor families of lekker aan net strand. Restaurant voor adult only. Heerlijk. Tevens veel entertainment in dit hotel. Elke dag wel wat te doen qua muziek of shows. Dit waren wij ook niet gewend. Alleen konden we nu niet op strand ivm de kwallen. Maar dat doet de tijd van het jaar...

Ruben
Laatst bijgewerkt: 20 april 2026
Geverifieerd
8,0

it's always sunny in Egypt

Mooi weer heb je, maar goed ook want voor het lekker eten moet je niet gaan ;) Het buffet was wel OK maar veel herhaling en weinig kwaliteit. in het resort moet je vaak wat opdringerige verkopers van uitstapjes wegsturen. na enkele keren hebben ze het wel door maar je moet ook wel sterk onderhandelen voor een beter tarief als je iets wil ondernemen. deze mannen werken op commissie en proberen zo duur mogelijk te verkopen. dat geldt trouwens voor alles waar je moet voor betalen. je kan er zeker 25% afdoen. dan nog is het best prijzig. Maar no worries, de zon zal schijnen en je hebt er de bar ter uwer beschikking

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 19 april 2026
Geverifieerd
10

Zalige vakantie

Fantastische vakantie gehad. Groot resort, super vriendelijk personeel, onze kamer was wauw, het eten viel in goede smaak (en onze zoon is een kieskeurige), zwembaden heerlijk.. alleen maar positieve dingen over dit resort!

Margreth Van Leeuwen
Laatst bijgewerkt: 10 april 2026
Geverifieerd
10

Super resort

Erg goed resort. Groot met veel faciliteiten . Over het hele terrein verwarmde zwembaden , met daarbij meestal een bar in de buurt. Ook aan eetgelegenheden geen gebrek . Er zijn 3 grote restaurants waarvan 1 alleen voor volwassenen. Ook zijn er a la carte restaurants die je in de app gemakkelijk kunt boeken. Animatieteam zorgt gedurende de dag voor voldoende spel activiteit, ook voor kinderen. En in de avond is er live muziek en shows. Personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam .

Foto's van klanten