Minamark Beach Resort reviews

7,5
Fantastisch
34 reviews
86% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
25%
Goed
45%
Gemiddeld
16%
Matig
4%
Slecht
10%
8,5
Locatie
7,7
Hygiëne
7,9
Kindvriendelijk
7,5
Faciliteiten
6,9
Decoratie
6,3
Animatie
8,6
Personeel
7,1
Eten en drinken
6,9
Slaapcomfort
7,5
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (34)

Sorteer
0 - 10 van 34 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 29 april 2026
Geverifieerd
8,0

Minamark resort

Vrij standaard resort. Ontbijt en lunch zeer uitgebreid en lekker, maar wel elke dag hetzelfde. Bij het avondeten verschillende thema's, maar alsnog elke dag 80% hetzelfde en de gerechten matchen niet het thema (Mexican Rice en beeftaco's op de Aziatische avond en meer van zulke 'missers') en het is ook niet veel bijzonders, net als de snacks. Personeel uitermate vriendelijk/behulpzaam en niet opdringerig. De mogelijkheid van een rode vlag op het strand tegen verkopers werkt perfect. Er worden leuke activiteiten en shows georganiseerd, maar het muziekvolume ligt hierbij veel te hoog. Je kunt direct snorkelen vanaf het strand met koraal, wat erg leuk is, en het resort is schoon.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 april 2026
Geverifieerd
2,0

Minamark

Veel te druk geen bedje vrij nergens eten matig personeel niet heel vriendelijk voor ons nooit meer

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 maart 2026
Geverifieerd
8,0

Niet aan te bevelen

Bij aankomst rond 22:00 moesten we 2 uur wachten op onze kamer. Er werd geen uitleg gegeven, juist wait 2 min. Werd ons verteld. Uiteindelijk bleek er een probleem met de kamer en kregen we gelukkig een vervangende kamer, een kamer voor mensen met een lichamelijke handicap. Het eten was smakeloos en zeker geen aanrader. Terwijl ik echt een makkelijke eter ben maar dit was echt niet goed en lekker. Helaas kreeg ik een bacteriële infectie waardoor ik na 1,5 van de vakantie in het ziekenhuis terecht kwam. Toen mijn reisgenoot wilde uit checken omdat we vanhet ziekenhuis terug vlogen waren ze verbaasd en wisten dan de 2de persoon ook het polsbandje moest komen brengen. Ook achteraf kregen we nog een rekening van 5 dollar voor de wifi terwijl we daar helemaal geen gebruik van hadden kunnen maken. Stranden zwembad bedjes werden vroeg in de ochtend al bezet gemaakt door handdoeken. Geen gezellig resort, erg veel muziek en hard. En personeel niet echt meedenkend. Enige positieve is dat het resort er mooi uit ziet en schoon is.

Jan
Laatst bijgewerkt: 29 maart 2026
Geverifieerd
10

Fijn kleinschalig resort in centrum met prettig

Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad, gelijk in het centrum en gelijk aan de mooie zee. Heerlijk gegeten en prettig en beleefd personeel We komen zeker nog een keer terug

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 27 maart 2026
Geverifieerd
8,0

Hotel was clean. Personeel was vriendelijk.

Hotel kamer was niet groot maar voldoende. Schoonmaak van kamers was beperkt. Moesten drie vragen om voldoende handdoeken. Eten was gevarieerd. Helaas werkten de warmhoud voorzieningen matig waardoor eten wat klaar stond regelmatig lauw was. Drinken was voldoende.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 23 maart 2026
Geverifieerd
10

Super!!!

Wij zijn van 1 t/m 9 maart geweest, super lief en behulpzaam personeel, heerlijk gegeten,4 restaurants, mooi strand en dagtochten op resort te boeken, pinnen kan je om de hoek van de hoofdingang, wel weinig ligbedden bij zwembad maar wel heel veel aan zee, je staat gelijk in het centrum als je de hoofdingang uitloopt maar ook leuke winkeltjes op het resort zelf met fijne mensen.wij hebben een ontzettend leuke vakantie gehad en gaan in juni voor 2 weken terug. Zegt denk ik genoeg!!!

Hesselink
Laatst bijgewerkt: 14 maart 2026
Geverifieerd
10

Warmte in de winter.

In hotel Minamark Beach Resort zijn we zeer goed verzorgd. Het all inclusive concept werd zeer goed ingevuld. Het personeel was erg behulpzaam. Theo Hesselink.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 13 februari 2026
Geverifieerd
8,0

Minamark

Over het algemeen was het een mooi en net hotel met goede faciliteiten.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 januari 2026
Geverifieerd
8,0

Zon vakantie

Prima gehad. Schone kamer.Vriendelijk personeel. Goed eten.

Brasser
Laatst bijgewerkt: 24 januari 2026
Geverifieerd
6,0

Prima budgethotel

Hotel prima, kamers oude gedeelte sterk verouderd en het zat allemaal aan elkaar van de kit. Kamers stonken erg naar rook! Jammer dat er geen gezellig zitje is in de lobby waar je wat drinken kan halen. Cocktailbar was top!

Foto's van klanten