Minamark resort
“ Vrij standaard resort. Ontbijt en lunch zeer uitgebreid en lekker, maar wel elke dag hetzelfde. Bij het avondeten verschillende thema's, maar alsnog elke dag 80% hetzelfde en de gerechten matchen niet het thema (Mexican Rice en beeftaco's op de Aziatische avond en meer van zulke 'missers') en het is ook niet veel bijzonders, net als de snacks. Personeel uitermate vriendelijk/behulpzaam en niet opdringerig. De mogelijkheid van een rode vlag op het strand tegen verkopers werkt perfect. Er worden leuke activiteiten en shows georganiseerd, maar het muziekvolume ligt hierbij veel te hoog. Je kunt direct snorkelen vanaf het strand met koraal, wat erg leuk is, en het resort is schoon. “




