Pickalbatros Palace Resort - Hurghada reviews

8,9
Fantastisch
225 reviews
94% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
63%
Goed
28%
Gemiddeld
2%
Matig
3%
Slecht
4%
8,8
Locatie
9,1
Hygiëne
9,0
Kindvriendelijk
8,9
Faciliteiten
8,8
Decoratie
7,5
Animatie
9,3
Personeel
8,5
Eten en drinken
8,7
Slaapcomfort
8,7
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (225)

Sorteer
0 - 10 van 225 reviews
Johannesma
Laatst bijgewerkt: 17 juni 2026
Geverifieerd
10

Fantastisch resort met ontzettend lief personeel

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 11 juni 2026
Geverifieerd
10

Geen toelichting bij de review gegeven

Gremmen
Laatst bijgewerkt: 3 juni 2026
Geverifieerd
8,0

Weekje Hurghada

Fijne vakantie gehad in hotel Pickalbatros Palace en Resort (Hurghada). Personeel was erg vriendelijk, kamer was ontzettend schoon. Eten is vrijwel iedere dag hetzelfde. Wifi is bij het zwembad en de zee niet goed, bij de algemene ruimtes is deze prima. In de lobby, restaurants en kamers is deze goed. Ook zit er bij het hotel een mooi waterpark. Ook een pluspunt dat het hotel dichtbij het vliegveld ligt. Na je vlucht is het hotel gemakkelijk te bereiken (zo’n 15 minuten met de taxi).

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 juni 2026
Geverifieerd
8,0

Goed resort

Dit is een goed resort, goed eten, zuiver en super vriendelijk personeel

Pieters
Laatst bijgewerkt: 26 mei 2026
Geverifieerd
10

Super hotels en super vriendelijk personerl

De prijs kwaliteit was echt super een echte aanrader

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Fijn verblijf

Vriendelijk personeel en schoon

Scholten
Laatst bijgewerkt: 24 mei 2026
Geverifieerd
10

Geweldige vakantie

Super mooie vakantie

Huls
Laatst bijgewerkt: 12 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Heerlijk verblijf

Heerlijk weekje in dit hotel gehad. Hotel en de kamer was schoon en netjes. Goede bedden. Hele dag werd er wel schoongemaakt. Eten was goed en afwisselend. Buiten was er elke avond een bbq. Gelukkig geen schaap/geit maar gewoon lekker kip, kalkoen, vis en rund van goede kwaliteit. Buffetten niet mega groot (zoals we in Turkije hadden) maar veel werd hier nu wel vers gemaakt (dus vlees lekker warm). ‘s Ochtends heerlijk verse gemaakte sapjes (sinaasappel, meloen, wortel) Wij waren er in begin mei. Ook door het grote lange zeembad heel veel ligstoelen en geen last van irritante handdoekjes leggen. Plek genoeg! ‘s Avonds live shows (dans, vuurspuwers, etc). Diverse restaurants en ook een koffiecorner met lekkere gebakjes. Personeel erg vriendelijk. Geef het hotel beoordeling 4= gewoon goed. max score is overdreven want dan zou er niets meer te verbeteren zijn. Dat geef ik dus ook nooit bij een beoordeling

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 mei 2026
Geverifieerd
10

Genieten

Heerlijk genieten op dit resort. Eten is lekker en met genoeg variatie. Kamer is prima, maar kan wel een upgrade gebruiken. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Zwembaden zijn leuk en afwisselend. Leuke activiteiten, animatie en minidisco voor de kinderen.

Foto's van klanten