
“ Vriendelijk schoon, veel te doen “
“ We hebben een goede vakantie gehad. Het is een mooi schoon hotel, het eten is niet heel gevarieerd en veel keuze maar het was prima. Het is een leuk hotel met kinderen, de kinderbaden zijn leuk en voor de grotere zijn er ook leuke glijbanen. Personeel is vriendelijk en de life guards letten echt goed op bij het zwembad. “
“ Geen toelichting bij de review gegeven “
“ Heel mooi hotel met genoeg glijbanen voor de kids. Zij hebben zich niet verveeld. Vriendelijk personeel. Het eten tja... moesten wij even aan wennen. Veel hetzelfde. “
“ Het Titanic Aqua Resort is een prima hotel met aardig en behulpzaam personeel. Alles was verder mooi en goed geregeld. Helaas is het mijn ervaring dat ik in de lobby van het hotel zelf voor 70 euro ben misleid door onjuiste verkooppraatjes van de externe tussenpersonen. Mijn ervaring bij de Scuba Dive activiteit: Tijdens het boeken vroeg ik herhaaldelijk om bevestiging van de duiktijd: 'We get 20, 20, 20, 20 minute EACH?' Het antwoord was 'yes'. Ik vroeg het nogmaals dubbel: 'So we get both separately 80 minutes of diving in total?' Weer zei hij 'yes, 80 minutes'. Eenmaal op de boot mochten we echter maar 12 minuten duiken. Je betaalt dus de hoofdprijs voor een fractie van wat is beloofd. Toen ik diezelfde dag terugging naar de tourdesk, vertelde de verkoper dat het gesprek niet zo was gegaan. Ze hadden plotseling geen 'actieve herinnering' meer aan de gemaakte afspraken. Ik kan er helaas niets tegen bewijzen, maar heb een grote les geleerd. Mijn advies voor toekomstige gasten: Vertrouw hun aardigheid niet! Het is nep en als ze overdreven gul doen, dan zit er een luchtje aan. Wel raar dat zoiets in de lobby van een hotel gebeurt. Neem een notitieblok en camera mee de volgende keer en laat ze lekker tekenen op video! Let wel op: hij kan achteraf zeggen 'dit is mijn handtekening niet', maar dan laat jij de video zien met de tekst die hij op dat moment tekende. AI bootst dit niet na. Wees zelf niet te losjes, je gulheid wordt misbruikt en uitgemelkt. Het is niet arrogant om skeptisch te zijn, anders krijg je de 'special price behandeling'. Eindoordeel: Gelukkig hadden we ook meerdere activiteiten gedaan. Mijn rating is dat het met de tourdesk voor 66% goed is gegaan (2/3 was eerlijk). De safari en de halve onderzeeboot waren uitstekend. Het duiken was naar mijn ervaring echter een grote leugen om geld binnen te halen. “
“ Vriendlijk personeel.vooral aan het zwembad.eten was zeker nie slecht. “
“ Wij hebben een fijne vakantie gehad in dit hotel. Kamers waren netjes en het eten was niet mega luxe maar wel voldoende keuze. Kinderen genoten volop van het leuke aquapark en het personeel is allemaal heel vriendelijk “




