Anoniem
Laatst bijgewerkt: 29 mei 2026
Geverifieerd
Gorgonia
“ Prachtige tuinen, ruime kamers en heel schoon. prima naar me zin gehad in Gorgonia “

“ Prachtige tuinen, ruime kamers en heel schoon. prima naar me zin gehad in Gorgonia “
“ Resort is op alle fronten gewoon erg goed!!! Gerenoveerde kamer. (De slaapbank had beter vervangen kunnen worden ipv opnieuw bekleden..oogt doorgezakt...maar wij gebruikten m toch niet. Strand is heerlijk met goeie service. Eten is zeer ruim voldoende aanwezig en voor ieder wat wils! Bedden wat ons betreft erg hard. “
“ Wel even een lange reis vanaf het vliegveld maar meer dan waard. “
“ Een heerlijk resort met een fantastisch huisrif. “
“ Schoon. Tuin onderhouden “
“ fantastic hotel drie weken geweest met mijn kinderen zeker voor terug “
“ Met een paar uitzonderingen geen hallo, Geen uitleg voor gestelde vragen “




