Opnieuw heerlijke vakantie
“ Voor de 3de maal genoten van de gastvrijheid van het hotel en de vriendelijkheid van het personeel. “

“ Voor de 3de maal genoten van de gastvrijheid van het hotel en de vriendelijkheid van het personeel. “
“ Wij zijn met ons gezin, in totaal 29 personen, een week in dit prachtige gastvrije resort geweest. We hebben ontzettend genoten van de mooie kamers, het lekker eten en de enorme gastvrijheid. Niets was teveel. Echt een aanrader “
“ Fantastisch hotel, mooi klein opgezet met een uitstekende service! “
“ Wij waren in april in dit resort en zullen zeker terug gaan. Wij zijn heel erg tevreden. Het personeel doet er alles aan om het verblijf tot een feestje te maken!! “
“ Prima service, goed eten, prima locatie. “
“ Heerlijk resort, goede voorzieningen, aardige mensen en het eten was uitstekend en zeer gevarieerd. “
“ Hotel is echt top! Je mist hier niks! Groot aquapark bij het hotel. Goed, lekker en gevarieerd eten, super vriendelijk personeel, prachtig snorkel baai vol mooie vissen en waterschildpadden! Het is zo goed dat we over 6 weken weer gaan! “
“ Prachtig resort, lieve mensen, lekker eten, gewoon TOP!! “




