Pickalbatros Villaggio Resort - Portofino reviews

9,5
Fantastisch
45 reviews
97% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
80%
Goed
17%
Gemiddeld
0%
Matig
3%
Slecht
0%
9,0
Locatie
9,4
Hygiëne
9,4
Kindvriendelijk
9,4
Faciliteiten
9,2
Decoratie
8,8
Animatie
9,4
Personeel
8,7
Eten en drinken
9,5
Slaapcomfort
9,1
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (45)

Sorteer
0 - 10 van 45 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 11 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Marsa alam portofino

Prima hotel voor een week vakantie. Shoppen weinig en veel te duur op het resort. Buiten resort echt niks te doen. Excursies wel hoor maar geen winkels etc...

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 mei 2026
Geverifieerd
10

Zeer aan te raden voor een verblijf!

Er zijn veel zwembaden en een prachtig aquapark, waardoor er altijd wel een fijne plek is om te ontspannen. Ook snorkelen is hier echt fantastisch – dit wil je niet missen! Het eten is goed en gevarieerd, met meerdere restaurants en regelmatig leuke thema-avonden, waardoor er voor iedereen volop keuze is. Het personeel doet er alles aan om je een geweldige vakantie te bezorgen – je wordt er echt in de watten gelegd. Iedereen is vriendelijk en behulpzaam. Een kleine fooi tussendoor wordt gewaardeerd, maar is zeker geen must. Op je ligbedje bij het zwembad word je af en toe aangesproken om iets te boeken. Heb je daar geen zin in, dan kun je gratis ‘Do Not Disturb’-wimpels lenen in combinatie met de handdoeken. Daarnaast zijn er groeps-tandems/fietsen die je gratis kunt gebruiken – superhandig en een leuke manier om je over het terrein te verplaatsen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 mei 2026
Geverifieerd
10

Fantastische vakantie met kinderen en kleinkinderen

Heerlijk genoten van alle faciliteiten. Eten erg goed, mooie kamers, heerlijk zwembad en super lief personeel

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 10 maart 2026
8,0

"Resort" indrukwekkend, maar de naam "superieur uitzicht op zee" is misleidend

De meeste kamers verkocht als "superieure uitzicht op zee" zijn ver weg van de zee en hebben slechts een zeer klein uitzicht op de zee, of zelfs slechts een zijzicht vanaf het balkon. We zijn wazig geweest. Ik voeg een foto van de kamer "superieur uitzicht op zee" die werd toegeschreven aan ons, met in de verte een zeer kleine zee eind tussen twee palmbomen. De dag nadat we aankwamen, moest ik enkele uren lopen rond de beschikbare kamers, om er uiteindelijk een te vinden die een acceptabel uitzicht had op de zee. Uitstekend "Resort" echter, met zeer kleine dingen om te verbeteren, bijvoorbeeld het feit dat drankjes vaak niet vers genoeg worden geserveerd (bier, witte wijn, cocktails) of met voldoende ijs (soda's).

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 10 maart 2026
Geverifieerd
10

Groot en netjes resort

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 maart 2026
Geverifieerd
10

Très bon hotel et installations

Situation idéale pour la plongée. Hotel très grand et bien entretenu. L'aqua park est parfait pour les enfants et les piscines sont chauffées en février. La nourriture est excellente et les chambres sont spacieuses. Nous y retournerons.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 31 december 2025
Geverifieerd
10

Leuke vakantie

We hebben een leuke vakantie gehad. Groot huisje met 2 slaapkamers aan het aquapark (royal swim up room). Zeer vriendelijk personeel. Drankjesservice bij zwembaden en strand. Snorkelen bij een grote steiger bij koraal en de mooie vissen. Je stapt zo een aquarium in. Ook bij de baai ik ondiep water heel veel mooie vissen te zien en ook zeer geschikt voor kinderen door het ondiepe water. Waterpark 3 grote glijbanen verwarmd. Kleine kids aquapark achterin verwarmd. Groot zwembad achter receptie en infinity pool verwarmd. In de avond naar de VR room vonden de kids geweldig. 5tickets per kamer per dag gratis op te halen bij de receptie. Het eten erg lekker! Veel buitenlands eten, veel bbq, veel keuze in groente en fruit. Uitgebreid ontbijt. Je ruikt wel het riool soms in de badkamer of buiten maar als je daar niet tegen kan moet je niet naar dit land gaan denk ik het is gewoon anders aangelegd dan in NL. Ook qua details en afwerking. Verder groen heel onderhouden hele dag zijn tuinmannen bezig.

Foto's van klanten