Slechtse hotel ooit
“ Na aankomst een kamer gekregen op de 2e etage, zonder lift. Dit, terwijl het duidelijk was dat ik met een baby reisde en dus iedere keer dat ik naar beneden en boven wilde de kinderwagen moest tillen. Vervolgens hierover geklaagd en een 3-persoons kamer op de begane grond gekregen, terwijl wij een familiekamer hadden geboekt voor 5 personen. Het moge duidelijk zijn dat wij hier niet gingen verblijven. Voor niks alle koffers en kinderwagen weer naar beneden getild, om deze vervolgens weer naar boven te tillen, terug naar onze oude kamer. De volgende dag pas een normale kamer gekregen op de begane grond. In het restaurant verstoppen ze friet en kipnuggets in de keuken. Deze liggen niet in het restaurant en hier moet je dus specifiek om vragen. Dan wordt je gevraagd om het enigszins te verbergen, zodat andere gasten het niet opmerken. Dit gold ook voor boterkuipjes. Die waren ook iedere keer zogenaamd op, maar deze lagen wederom verstopt in een koeling onder de toonbank. Bij de bar was regelmatig de rode siroop op waarmee ze cocktails maken. Als ik dan vroeg of ze niet een nieuwe fles konden openen kreeg ik steevast te horen dat alles op is, om vervolgens de volgende dag pas weer een nieuwe fles te openen. Dit is niet mijn idee van all-inclusive. Verder zijn er softijsjes verkrijgbaar aan een bar, waar doorgaans alleen maar volwassenen zwemmen. En ook allemaal maar op gezette tijden. Niet te vreten overigens, maar dat terzijde. Over smaak valt immers niet te twisten. Dit horen ze aan te bieden waar juist kinderen zwemmen, bij de glijbanen dus. Er is een zogenaamde rivier aangelegd om het zwembad heen, waar je met een band in kunt, maar dat betekent dat ze bruggen hebben aangelegd om erover heen te kunnen. Ook dit zorgde iedere keer voor irritatie, want ik moest iedere keer de kinderwagen erover heen tillen. Laat staan iemand in een rolstoel. Die kan er simpelweg niet overheen. Verder gingen de glijbanen om 13 uur dicht, omdat het lunchtijd was. Deze bleven dicht tot 15 uur. En om 17 uur gingen alle glijbanen dicht, terwijl de zon pas om 19:15 uur onder ging. Er ligt een privéstrand aan de overkant, achter het andere Parotel hotel. Maar hier kun je niet meteen in de zee zwemmen. Je moet eerst een lange brug over en dan van een trappetje af. Ik kan helaas niks positiefs bedenken van dit hotel. Voor mij eens, maar nooit meer dit hotel. “
