Parrotel Aqua Park Resort reviews

6,0
Gemiddeld
4 reviews
50% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
25%
Goed
25%
Gemiddeld
0%
Matig
25%
Slecht
25%
8,0
Locatie
6,6
Kindvriendelijk
5,0
Hygiëne
6,0
Faciliteiten
7,0
Decoratie
7,5
Personeel
5,5
Eten en drinken
7,5
Slaapcomfort
6,0
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (4)

Sorteer
0 - 4 van 4 reviews
Ahmed
Laatst bijgewerkt: 18 mei 2026
Geverifieerd
2,0

Slechtse hotel ooit

Na aankomst een kamer gekregen op de 2e etage, zonder lift. Dit, terwijl het duidelijk was dat ik met een baby reisde en dus iedere keer dat ik naar beneden en boven wilde de kinderwagen moest tillen. Vervolgens hierover geklaagd en een 3-persoons kamer op de begane grond gekregen, terwijl wij een familiekamer hadden geboekt voor 5 personen. Het moge duidelijk zijn dat wij hier niet gingen verblijven. Voor niks alle koffers en kinderwagen weer naar beneden getild, om deze vervolgens weer naar boven te tillen, terug naar onze oude kamer. De volgende dag pas een normale kamer gekregen op de begane grond. In het restaurant verstoppen ze friet en kipnuggets in de keuken. Deze liggen niet in het restaurant en hier moet je dus specifiek om vragen. Dan wordt je gevraagd om het enigszins te verbergen, zodat andere gasten het niet opmerken. Dit gold ook voor boterkuipjes. Die waren ook iedere keer zogenaamd op, maar deze lagen wederom verstopt in een koeling onder de toonbank. Bij de bar was regelmatig de rode siroop op waarmee ze cocktails maken. Als ik dan vroeg of ze niet een nieuwe fles konden openen kreeg ik steevast te horen dat alles op is, om vervolgens de volgende dag pas weer een nieuwe fles te openen. Dit is niet mijn idee van all-inclusive. Verder zijn er softijsjes verkrijgbaar aan een bar, waar doorgaans alleen maar volwassenen zwemmen. En ook allemaal maar op gezette tijden. Niet te vreten overigens, maar dat terzijde. Over smaak valt immers niet te twisten. Dit horen ze aan te bieden waar juist kinderen zwemmen, bij de glijbanen dus. Er is een zogenaamde rivier aangelegd om het zwembad heen, waar je met een band in kunt, maar dat betekent dat ze bruggen hebben aangelegd om erover heen te kunnen. Ook dit zorgde iedere keer voor irritatie, want ik moest iedere keer de kinderwagen erover heen tillen. Laat staan iemand in een rolstoel. Die kan er simpelweg niet overheen. Verder gingen de glijbanen om 13 uur dicht, omdat het lunchtijd was. Deze bleven dicht tot 15 uur. En om 17 uur gingen alle glijbanen dicht, terwijl de zon pas om 19:15 uur onder ging. Er ligt een privéstrand aan de overkant, achter het andere Parotel hotel. Maar hier kun je niet meteen in de zee zwemmen. Je moet eerst een lange brug over en dan van een trappetje af. Ik kan helaas niks positiefs bedenken van dit hotel. Voor mij eens, maar nooit meer dit hotel.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 mei 2026
Geverifieerd
4,0

Geen 4 sterren waard

De ligging vanaf het vliegveld is top, lekker dichtbij. Het personeel is super aardig, het park is lekker ruim opgezet! Verduisterende gordijnen in hotelkamer zijn prettig. Maar de rest is echt aan vervanging toe, zeker geen 4 sterren waard. Het eten is matig, elke dag hetzelfde en weinig keuze + rijen. Glijbanen en trapleuningen zijn ‘op’ qua veiligheid. Hotelkamer is veel provisorisch gerepareerd. De wifi is niet ideaal over het hele park.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 april 2026
Geverifieerd
10

Leuke vakantie

We zijn gisteren thuisgekomen en wilden een eerlijke beoordeling geven. Wij hebben een geweldige vakantie gehad! Laat de slechte recensies je niet raken. Het hotel is echt geweldig. Eten: het is oké elke dag dat we iets te eten hebben gevonden en we zijn kieskeurige eters. Als ik vroeg of ze mijn dochter frietjes en kipnuggets konden bezorgen, was dat geen probleem. Animatie is geweldig, ze doen hun best! De shows zijn niet zo bijzonder, maar het animatieteam maakt veel goed. Aquapark en zwembaden zijn mooi en je hoeft niet om 6 uur op te staan ​​om je handdoek op te leggen, zelfs om 15.00 uur kun je een bed krijgen bij de zwembaden. Het enige slechte wat ik kan vinden is dat de kamers beter schoongemaakt kunnen worden, maar verder was alles goed en hebben we genoten.