Prima hotel. Goede service en kamers.
“ Titania is een prima hotel. Wij zijn hier 3 dagen geweest. De service is goed en de medewerkers over het algemeen vriendelijk. Het eten in het restaurant is heerlijk, evenals het uitzicht. De kamers zijn ruim. Enig minpuntje was de geur als we na een dag wandelen terugkwamen in de kamer. Wellicht was men met het riool bezig, maar dat was wel een dingetje. Los daarvan zouden wij zeker terugkomen in het hotel. Alle bezienswaardigheden zijn redelijk makkelijk te belopen (max 15 min). “
