Titania reviews

8,2
Fantastisch
10 reviews
94% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
21%
Goed
72%
Gemiddeld
7%
Matig
0%
Slecht
0%
8,1
Locatie
6,9
Kindvriendelijk
7,8
Hygiëne
8,1
Faciliteiten
8,4
Decoratie
4,5
Animatie
8,5
Personeel
8,4
Eten en drinken
8,7
Slaapcomfort
7,9
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (10)

Sorteer
0 - 10 van 10 reviews
Ramona
Laatst bijgewerkt: 19 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Prima hotel. Goede service en kamers.

Titania is een prima hotel. Wij zijn hier 3 dagen geweest. De service is goed en de medewerkers over het algemeen vriendelijk. Het eten in het restaurant is heerlijk, evenals het uitzicht. De kamers zijn ruim. Enig minpuntje was de geur als we na een dag wandelen terugkwamen in de kamer. Wellicht was men met het riool bezig, maar dat was wel een dingetje. Los daarvan zouden wij zeker terugkomen in het hotel. Alle bezienswaardigheden zijn redelijk makkelijk te belopen (max 15 min).

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 12 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Geen toelichting bij de review gegeven

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 november 2025
Geverifieerd
8,0

Schoon hotel

Prima hotel, geen mooie wijk voor dit hotel. Geweldig uitzicht op de Acropolis

Vrolijken
Laatst bijgewerkt: 17 december 2024
Geverifieerd
8,0

Mooi hotel

Hotel is netjes, personeel is vriendelijk. Kamer ook netjes, badkamer is wel wat vies bij de voegen van het bad. Het ontbijt viel wat tegen. Eten wat warm had moeten zijn was koud.

Kurt
Laatst bijgewerkt: 4 november 2024
Geverifieerd
10

Prima hotel voor citytrip

Prima en netjes hotel met handige ligging om de stad te verkennen. Leuk dakterras, uitgebreid ontbijt met zicht op Acropolis, altijd leuk. Een aanrader voor een citytrip Athene!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 juni 2024
Geverifieerd
8,0

Mooi en schoon hotel

Het hotel is goed gelegen nabij plaka met winkeltjes en restaurantjes. Binnen 5 a 10 min lopen was je in het centrum van plaka. Het hotel was netjes en schoon met een prachtig dakterras met uitzicht op de Akropolis. Het ontbijt was goed en voldoende keus. Kamers waren netjes en schoon alleen wel gehorig. Kortom prima hotel op loopafstand

Van Den Berg
Laatst bijgewerkt: 9 januari 2024
Geverifieerd
10

prima

netjes, schoon, vriendelijk, sjieken uitstraling, centraal gelegen

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 17 juli 2022
5,0

Slecht

Veel fouten maken, slecht personeel, niet oplettend naar de wensen van de klant

Petra
Laatst bijgewerkt: 1 mei 2022
Geverifieerd
8,0

Een goed hotel voor in de stad

Mooi dakterras, heel lag een kamer 10 etage onder het dakterras of conferentie zaal, s’ochtends om 6 uur wakker door de stoelen die er werden geschoven .

Hr. L. Gorter
Laatst bijgewerkt: 12 november 2021
Geverifieerd
8,0