Hotel met mooi uitzicht op Acropolis en Athene
“ Het hotel is dicht gelegen bij de metro, ongeveer drie minuten wandelen. Daar kan je ook een Hop on Hop off bus nemen. Je bent echt in een buurt met de inwoners. Er zijn wel wat zwervers in de omgeving. Wij hebben geen problemen gehad. Het hotel heeft een goed gevarieerd ontbijt. Je kan een kamer nemen met uitzicht op de stad of een uitzicht op het atrium (binnen kant van het hotel). Uitzicht op het atrium is minder lawaai, hier kan je geen raam open zetten. Bij uitzicht op de straat kan je het raam wat open zetten. De kamers zijn ruim en de badkamers ook. Goede bedden en kussens. Mooie badkamers met zeep, lotion, badjassen en badslippers. Er is een kluisje (gratis) op de kamer en ook een minibar. Als je een kamer voor drie personen boekt heb je een twee persoonsbed en een sofa bed. Dit sofabed is van heel slechte kwaliteit. Ze hebben een hele dag moeten denken hoe ze dit konden oplossen. Uiteindelijk hebben ze een ander matras gehaald en erop gelegd. Jammer dat dit niet in de beschrijving was vermeld, toen ik dit boekte. Toen ik dit boekte stond er drie bedden. Verder personeel heel erg aardig en je hebt een fantastisch uitzicht op de stad Athene (negende etage) als je ontbijt of eet. Op de negende etage is ook het zwembad. Het water van het zwembad is niet heel erg warm, maar als je erdoor bent is het heerlijk om na het bezoek af te koelen. Er zijn badhandoeken aanwezig. Jammer dat er maar 12 ligstoelen zijn voor zo'n groot hotel. Maar verder wel fijn dat er een zwembad is. “
