Marie-Louise
Laatst bijgewerkt: 31 mei 2026
Geverifieerd
Prachtig uitzicht
“ Lekker rustig hotel , ligt langs een doorgaande weg maar weinig last van. goed ontbijt , lekker gegeten a la carte . Vriendelijk personeel. Voelt heel goed daar. Waren er eind mei. We gaan zeker nog eens terug . “
