Vakantie
“ Geweldig hotel “

“ Geweldig hotel “
“ Doordat de meivakantie erg vroeg viel was het hotel nog niet op volle sterkte operationeel. Personeel was nog niet op volle sterkte ingezet of ingewerkt. Dat het zo rustig was in het hotel had ook voordelen, zo werden er kleinere porties in het buffetrestaurant voorbereid (gerechten waren heerlijk warm en vers). Ook de beschikbaarheid van plaats in het restaurant, op een van de terrassen/barren of bij het zwembad was hierdoor ruim te noemen. “
“ Leuk hotel voor iedereen. Veel activiteiten voor kinderen maar ook een adult only terras bij het zwembad en sectie in het restaurant. Smaak van de frisdrank en het water is bijzonder te noemen. Eten altijd even smaakvol, goede kwaliteit. Een aziatisch en een Grieks restaurant op afspraak met eveneens heerlijk eten. Vriendelijk personeel. Bus naar Cofu stad stopt om de hoek. Heerlijk verblijf, zeker een aanrader. “
“ Een echt familiehotel, jonge ouders met kleine kinderen. Als ouderen hadden we daar geen moeite mee. De kamer was prima, schoon, ruim. Ook het eten was goed, veel keuzemogelijkheden; voor ieders wat wils; van goede kwaliteit. Goed de afgescheiden eetruimte voor alleen volwassenen. “