Geweldig, niks maar dan ook niks op aan te merken!
“ Prachtig hotel met mooi zwembad. Buffet altijd wel weer andere gerechten. Voldoende bedden bij het zwembad. Schoon en netjes. Mooie omgeving en goede uitvalsbasis voor verschillende dagtrips. Wij hadden hele verblijf een auto gehuurd (prima wegen). Echt aanraden, wat een heerlijke vakantie en wat een vriendelijk personeel! “

