Sound of the Sea reviews

6,7
61% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
46%
Goed
6%
Gemiddeld
8%
Matig
22%
Slecht
18%
9,4
Locatie
8,1
Hygiëne
7,1
Kindvriendelijk
6,5
Faciliteiten
6,0
Animatie
6,3
Decoratie
6,1
Eten en drinken
8,9
Personeel
8,4
Slaapcomfort
6,6
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (18)

Sorteer
0 - 10 van 18 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 11 juni 2026
Geverifieerd
4,0

Accomodatie is verouderd en duidelijk “ondermaats”!

Wij hadden ons verheugd op een fijne en complete vakantie bij nu het hotelcomplex (voorheen appartementencomplex), Sound of the Sea, maar van een complete vakantie kun je het niet noemen. Het is sterk verouderd en de uitrusting van de appartementen is echt beneden pijl, b.v. geen koffiezetapparaat, geen fatsoenlijke pannen, geen magnetron, geen Nederlandse ontvangst op de TV en er was tijdens ons verblijf zelfs geen (klein) mesje, asbak of kurkentrekker te vinden, en dat kan toch niet meer anno 2026. Wat ook erg vervelend was dat wij gedurende 2 dagen vele uren zonder water hebben gezeten wat erg ongemakkelijk was en moet je denken aan het niet kunnen doorspoelen van het toilet, niet kunnen douchen, enz. verder in de keuken en wastafel en in de badkamer veel afvoeren die lekten Wat WEL gezegd moet worden is dat het personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam was, maar zij moesten zich duidelijk aan regels houden en dus “roeien met de riemen” die zij hadden! Van de opgewekte en positieve reviews die wij hadden gelezen was dus in ieder geval bij ons niet veel van te merken. Het complex verdiend duidelijk beter want het is ruim genoeg met veel rust en mooie uitzichten en heerlijk zwembad.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 juni 2026
Geverifieerd
2,0

Zeer teleurgesteld in de accomodatie Sound of the Sea

In de informatie van de accommodatie Sound of the Sea staat: Wellness services availability (at least one): Sauna, Hammam Jacuzzi. Massage. Thalassotherapy pool. Bij de balie van de receptie naar gevraagd, maar deze faciliteiten schijnen al jaren niet in gebruik te zijn. Terwijl het wel in de informatie op de website stond en zelfs de informatie in het appartement te vinden was. Aangezien we een aantal dagen erg slecht weer hadden, wilden we graag van deze aangeboden faciliteiten gebruik maken en was het zeer teleurstellend dat we de mededeling kregen dat het er allemaal niet is. Temeer omdat we deze accommodatie ook uitgekozen hadden op deze faciliteiten met het idee als het weer wat minder is, kunnen we daar gebruik van maken. Er was ook geen ontbijt, lunch of avondeten in de accommodatie te bestellen. Er werd ons verteld dat de kok niet was komen opdagen. Voor ons is dat wel een gemis geweest want met slecht weer (regen)is het wel zo fijn als je bij je accommodatie wat kunt eten. Verder waren veel faciliteiten slecht onderhouden. De tennisbaan zag eruit of het al jaren niet gebruikt was. En het zwembad kon ook wel een onderhoudsbeurt gebruiken. We hebben ter plekke een klacht ingediend bij D- reizen en de desbetreffende afdeling zou nog van zich laten horen. Tot op heden hebben we er niks meer van gehoord. De appartementen waren prima en het uitzicht fantastisch, maar terugkomen zullen we zeker niet meer. Het was namelijk het geld niet waard.

Brinker
Laatst bijgewerkt: 12 mei 2026
Geverifieerd
6,0

Prima vakantie

Accomodatie ligt heel mooi, wandeling van tien minuten en je bent in de stad. Appartement (maisonnette) is sober. Er is weinig keukeninventaris dus alleen ontbijt en lunch maken is mogelijk. Teflon laat los in koekenpan. Er waren geen keukendoeken om schoon te maken. Bij aankomst was beddengoed niet schoon. Schoonmaakster was al weg en de receptionist heeft toen beddengoed van andere bedden gehaald. Waarna we zelf ons bed konden verschonen. Voor ons geen probleem. Bedden erg hard: maar dat is natuurlijk afhankelijk van wat hebben gewend. Zwembad was top! Medewerkers hadden wel een hele dag ruzie. De ene liep steeds boos weg en er werd geschreeuwd: dit was goed te volgen vanaf zwembad. Tennisbaan lag er verwaarloosd bij. Tuinen netjes. Om de accommodatie wel veel afval!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 23 september 2025
Geverifieerd
10

Ligt prachtig aan de kust 25 min van vliegveld, heerlijk rustig

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 11 augustus 2025
Geverifieerd
4,0

Prachtige locatie Appartement goed en schoon bedden prima .

Bij aankomst ging er bij het aanmelden iets fout een hoop tramalant tussen de eigenaar en zijn vrouw deze had een kamer uitgegeven onder mijn naam maar dat kon niet want ik was er net . Dus er moest een hoop worden terug gedraaid dat hadden ze beter later kunnen uitvechten in plaats ons te laten wachten .Dit hebben we maar voor lief genomen maar geen goed begin. Het complex waar de appartementen op staan is redelijk onder houden maar kan beter . Daar in tegen zijn de appartementen ruim en in de redelijke goede staat de bedden zijn prima en het schoonmaken van de kamers helemaal Top . De naam van het Hotel doet zijn eer aan The sound off the sea altijd een lekker windje van af zee. Het zwembad voldoet en de bedden om het zwembad heen zijn prima. Het ontbijt en de bediening rond uit slecht . De bediening tevens eigenaar zag er niet fris uit en rook ook niet bepaald naar roosjes en het is jammer dat ik het zo moet verwoorden .Dat het ontbijt eentonig is was prima geweest als het vers was geweest en het op de goede manier was geserveerd maar dit is was te moeilijk voor deze man zonder horeca ervaring. Het is jammer voor het Hotel je hebt daar een pareltje in je handen maar je laat het op zijn beloop wat erg jammer er is buiten om veel achterstallig onderhoud zowel in de tuin als aan de gebouwen en het restaurant kan ook wel een opknap beurt gebruiken. Maar Toch hebben we genoten van het uitzicht en de prachtig locatie het ligt lekker dicht bij de stad .Dus voor wie dit hotel boekt het is prima maar verwacht niet de 4 sterren waar het onder valt .

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 september 2024
Geverifieerd
10

Geweldig

IK had een ongeval op de 1e dag van mijn verblijf op Karpathos. Hierdoor moest ik het lopen zoveel mogelijk beperken. Het was een 4 sterren locatie echter de eigenaren verdienden wel 10 sterren. De eigenaren van het appartement waren geweldig. Ze hielpen waar ze konden. Kwam je in t restaurant dan werd er met stoelen geschoven zodat de goed kon zitten. Ik heb een glutenintolerantie . Ze hebben speciaal voor mij (ander) eten gemaakt zodat ik meer keus had dan de menukaart

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 27 augustus 2024
Geverifieerd
4,0

Mooie plek, fijn zwembad, slecht eten en verouderd appartement

De plek is prachtig, op een heuvel geleden met mooi uitzicht over de zee. Zwembad ook fijn en genoeg comfortabele ligbedden. Tot zover het positieve deel. Na 1 dag kwamen wij erachter dat we in een ander type appartement (kleiner en goedkoper) zaten dan dat we geboekt hadden. Konden wel verhuizen, maar wel weer alles inpakken en uitpakken. Appartementen zijn verouderd. 's nachts om 3 uur stond appartement blank, omdat er een leiding gesprongen was in de badkamer. Kostte wat moeite om iemand midden in de nacht te pakken te krijgen. 1 van de 2 emergency nummers was niet bereikbaar. Als goedmakertje kregen we gratis ontbijt aangeboden. Aangezien na 1 x lunch we erachter kwamen dat het eten van zeer slechts kwaliteit is (smakeloos) hebben we dit niet aangenomen. Aan einde van de vakantie zou er iets van korting gegeven worden op de eindafrekening (ijsjes, drankjes). Hier wist men zich op laatste dag niks meer van te herinneren dus geen korting en met een onbevredigend gevoel weer richting vliegveld gegaan.

Eenkhoorn
Laatst bijgewerkt: 21 juli 2024
Geverifieerd
10

Mooie vakantie

Mooi hotel met zwembad en zee uitzicht. Smetje was de werkzaamheden voor het hotel en de klim naar het hotel van 15%

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2023
Geverifieerd
8,0

nvt

nvt

Foto's van klanten

Uitzicht vanuit de kamer
Sound of the Sea !
Amoophi Beach (prachtig strand)