fijn resort Blue Lagoon Village we hebben genoten
“ fijn resort Blue Lagoon Village we hebben genoten , waren met ons hele gezin 10 personen. “

“ fijn resort Blue Lagoon Village we hebben genoten , waren met ons hele gezin 10 personen. “
“ Een resort wat zich wel echt letterlijk een dorp mag noemen. Prachtige tuinen en letterlijk aan het strand. Maar zo groot dat je vaak een karretje moet bellen of een stuk in de hitte berg op en af moet lopen. Ik heb 3 van de 10 dagen gehad dat er zelfs ook karretjes niet op kwamen dagen of dat we, na 30 minuten wachten, maar zelf het eind gingen lopen. Dit is dan best wel zwaar in de warmte, met flinke heuvels. Je bent niet ergens zo maar 'even'. Je moet het allemaal echt wel plannen. De medewerkers zelf bestaan denk ik voor meer dan 80% uit Filippijnen. Niks mis mee en echt super gastvrije en aardige mensen. Alleen heb je hierdoor niet het gevoel dat je in Griekenland zit. Helaas wel een aantal keren gemerkt dat, als ik de mensen van de bar of lifeguards na werktijd tegen kwam, ze mij niet meer aankeken en terug begroette terwijl ik dat wel deed. Zo voelt dat gelijk niet meer oprecht. Ook vroegen wij of er weggooi tandenborstels waren bij de receptie. De mevrouw aan de receptie zei dat de schoonmaakster ze morgen op onze kamer zouden leggen. De volgende dag in de middag was dit niet gebeurd. Ik belde om te vragen of dit vergeten was en een andere collega (die minder sympathiek was) zei dat ze dit niet aanbieden en we deze in de mini supermarkt kunnen kopen. Helaas was deze mini supermarkt best duur en dit kwam vreemd over, Ook had ik een massage geboekt en van tevoren benoemd dat ik lipoedeem heb en dat het snel zeer doet. De 50 minuten voor €70 heb ik meer op de pijnbank gelegen dan dat ik ervan genoten heb. Ik gaf dit ook aan tijdens het betalen. Het was toen meer 'oh wat jammer, dat word dan €70 alstublieft.' 😑😒 Ik had een korting dan wel gewaardeerd. Er was veel zwembad keuze. Helaas was het water erg koud dat onze dochter van 3, zelfs met een wetsuit aan, blauwe lippen kreeg. Het was fijn geweest als het water wat verwarmd was. Gelukkig was er ook een indoor pool. De activiteiten pool was fijn, daar zit je bij het lekkerste restaurant: Mythos, krijg je de drankjes aan je ligbedje en kun je lekkere ijsjes en crepes halen. Ook is dit dichtbij het strand. Ontbijt en diner was het fijn geweest als er meer Griekse specialiteiten aangeboden werden en er meer variatie was. Ook miste mijn vriend de Griekse koffie, gefrituurde garnalen en zaten er hele kleine flinterdunne botjes in de konijn stifado. De entertainment is ook erg leuk, maar elk week hetzelfde. Ook alle liedjes van de kinderdisco zijn letterlijk hetzelfde elke avond. Kinderdisco begint pas om 19.45 en de volgende (zoals de Disney show) pas om 21.15. Dit is eigenlijk veel te laat voor onze dochter. De stoelen van de restaurants en de ligbedjes van het zwembad bleven onder de vogelpoep en ander vuil zitten. Ook de gang richting onze kamer was ook altijd onder de vogelpoep. Op ons balkon hadden wij veel last van slakken en andere insecten. Ook zijn de kamers heel gehorig en hadden we best overlast van buren. Ze boden aan van kamer te wisselen maar deze kamer was helaas een stuk kleiner en in de volle zon. Ik had om een bezem gevraagd dat ik het zelf elke avond even schoon kon vegen, maar dit was niet mogelijk. Ook was het jammer dat het resort in de middle of nowhere was, waardoor je niet zo makkelijk even naar winkeltjes kan om te shoppen, behalve dus bij een veel te dure resort supermarkt. Als we naar het dichtstbijzijnde stadje wilde gaan om te winkelen was dit 15/25 minuten met de taxi, maar kostte €90 heen en weer. Er ging alleen een transfer naar Kos Stad wat 1 uur rijden was, wat onze dochter niet zou volhouden. Nog wel speciale bedanken voor de super leuke lieve chauffeurs Djan en Kiriakos. Voor de Filipijnse mevrouw bij de adventure bar, Carmen van kidsclub, de jongens bij de crêpes en de slanke ober bij de activiteiten pool. Jullie hebben onze vakantie extra leuk gemaakt! “
“ Ons verblijf met de kinderen en kleinkinderen, jongste 6 en de oudste 77 jaar was helemaal top. Een prachtig, mooi en super schoon resort. Veel sport mogelijkheden. Je kan er goed en erg uitgebreid eten. De kamers zijn ook top. Personeel is er super vriendelijk en behulpzaam. Kleine min puntjes: dat de vele mooie zwembaden te koud waren, de zee was warmer. Het zou ook wel fijn zijn dat er bij het resort een bushalte zou zijn, daar het erg afgelegen ligt. Maar wij als familie hebben een super week gehad, die we niet snel vergeten. “
“ Positief - eten uitmuntend - prachtige zwembaden - prachtig strand - vriendelijk personeel - park wordt netjes onderhouden - er wordt goed voor de katten gezorgd op het resort. - kinderdisco was leuk Verbeterpunten: - wij kregen een gratis room upgrade (top), echter wel weggestopt in een hoekje met een airco unit om de hoek wat veel herrie maakte - airco in de kamer maakt enorm veel herrie - kamer kan wel een update gebruiken - schoonmaakster maakte niet schoon. Maakte alleen het bed op en bracht schone handdoeken. Shampo, thee etc werd niet aangevuld, bed werd niet verschoond. Er is geen koffie op de kamer - regendouche was geweldig echter de handdouche, zat onder de schimmel “
“ Prachtig resort met alles erop en eraan. Ook voor personen met een dieet is alles goed geregeld. Het enige is dat het best geïsoleerd ligt. “
“ Geen toelichting bij de review gegeven “
“ We hebben wat mindere ervaringen gehad met all inclusive hotels maar jeetje deze was echt fantastisch. Alles was echt super. De kamers en het oord werden super super schoon gehouden en het personeel was echt heel erg vriendelijk. Niets was te veel. Het eten was ook echt heerlijk en gevarieerd en voor ieder wat wils. Vooral het personeel en eten in Ocean waren fantastisch. Kortom beste vakantie ooit en het chat een absolute aanrader. We konden niets vinden wat we niet goed vonden daar. Het enige wat wel lastig is is effe lekker de stad in te winkelen gaan want dat gaat niet zo makkelijk. Je moet dan een excursie boeken of een shuttle van het hotel maar dan ben je maar kort daar. Een taxi kost 120 euro dus dat is beetje duur. “
“ We hebben erg genoten van dit resort, qua oppervlakte groot maar zo voelt het niet. Nooit voelt het ergens druk vanwege de verschillende restaurants en ook vele zwembaden. Eten gevarieerd en goed. Kwaliteit van entertainment is hoog en zeer vriendelijk. Aanrader en we willen graag nog een keer terugkomen. “
“ Geen toelichting bij de review gegeven “
“ Eten was goed de kamers super heel groot en mooi complex Veel zwembaden en genoeg ligbedden Paar nadelen : het strand is een het grof zand strand en staan ook naald bomen op strand dus liggen ook veel naalden dus op blote voeten lopen is niet lekker en de zee in lopen kan haast niet op blote voeten daar liggen grote stenen en die zijn spekglad Nog een nadeel de zwembadwater temperatuur is verschrikkelijk koud en niet normaal de zwembaden worden ook haast niet gebruikt dat is zonde want ziet lekker uit om af te koelen maar je zet je voeten op de 1st trede en je ben al afgekoeld Nog 1 nadeel voor ons zal niet voor iedereen zijn maar heel veel kinderen en als je voor rust komt is heel de dag gegil om je heel niet zo ontspannen “




