Triton reviews

8,6
Fantastisch
46 reviews
96% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
44%
Goed
52%
Gemiddeld
0%
Matig
4%
Slecht
0%
9,5
Locatie
8,8
Hygiëne
7,4
Kindvriendelijk
8,2
Faciliteiten
4,0
Animatie
8,6
Decoratie
9,1
Personeel
8,3
Eten en drinken
8,8
Slaapcomfort
8,8
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (46)

Sorteer
0 - 10 van 46 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 10 juni 2026
Geverifieerd
10

Perfect

Voor het geld echt een top locatie met een mooie kamer, hotel in het geheel is gewoon een goed georganiseerde organisatie. Je kan niet klagen als je kijkt wat je betaald.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 juni 2026
Geverifieerd
10

Fantastische bakantie

Alles was top geregeld, van vlucht transfer tot hotel.

Novka Nella Hendriks Jesic
Laatst bijgewerkt: 28 mei 2026
Geverifieerd
10

Prima hitel

Prima hotel, goede ligging, ontzettend aardig personeel, behulpzaam. Heel schoon.

Hoogsteder
Laatst bijgewerkt: 13 mei 2026
Geverifieerd
8,0

relax vakantie

Waar wij voor gingen is uitgekomen.Een ontspannende tijd in fijn hotel.Een goed ontbijt en zeer vriendelijk personeel,zowel in de eetzaal als aan de balie van het hotel.Elke dag schoonmaak en schone handdoeken.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 24 april 2026
Geverifieerd
8,0

Prettig hotel.

Heel aardig en gastvrij personeel. Mooi hotel wat binnen licht oogt. De foto's van het hotel kloppen. Prima ontbijtbuffet. Het is netjes, maar kan nog wel schoner in mijn ogen. We hadden een mooi uitzicht over zee met balkon. De straat was wel druk, maar binnen en de deur dicht hoorde je dat niet. Beste hotel wat ik ooit in Griekenland heb ervaren. Alleen het zwembad en de buitenruimte daarbij is erg minimaal. Mooie ligging vlakbij de haven en het oude centrum.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 15 maart 2026
Geverifieerd
10

Geen toelichting bij de review gegeven

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 augustus 2025
Geverifieerd
10

Geweldig verblijf

Mooi, net en kleinschalig hotel. Aan de rand van het bruisende stadcentrum, dichtbij de haven van kos. De bedden zijn fantastisch. Heerlijk geslapen. Je hoort ook geen straatgeluiden als de balkondeur dicht is. Iedere dag wordt de kamer opgeruimd (kan je middels een knop aangeven aan de binnenkant van de deur). Ontbijt ontbrak niks aan, van traditioneel (yoghurt, croissants, broodje) tot Grieks (kaasjes, hartige en zoete taarten). Bij de receptie is altijd wel iemand aanwezig die je vriendelijk te woord staat. Wij hebben tijdens de vakantie 2 fietsen gehuurd (6 euro per dag per fiets) om zo het eiland te verkennen. Op loopafstand zijn heel veel verschillende restaurants waar je de Griekse keuken kunt proeven en als je een minder avontuurlijke eter bent, zijn er ook voldoende Nederlands georiënteerde restaurants (die hebben we niet bezocht). Iets verder van de accommodatie is een zandstrand waar je gratis gebruik kunt maken van ligbedden als je consumpties betaald. Lekkere smoothies met een loungemuziekje op de achtergrond. Al met al hebben we een heerlijke vakantie gehad en komen we graag nog eens terug.

Wormgoor
Laatst bijgewerkt: 24 juni 2025
Geverifieerd
8,0

net hotel vriendelijk personeel kamer 215 erg klein verder prima vermaakt

Van Der Vaart
Laatst bijgewerkt: 20 juni 2025
Geverifieerd
8,0

Mooi hotel op uitstekende lokatie

Het hotel ligt direct aan de kust en vlakbij het oude centrum van Kos Stad. Veel persoonlijke aandacht van al het personeel en goede service. Er wordt probleemoplossend gedacht. De kamers zijn netjes en bij het ontbijt is erg divers en gevarieerd. Elke dag worden er verse broodjes en hapjes gemaakt

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 juni 2025
Geverifieerd
8,0

Goed hotel

Net en goed hotel op een prima lokatie. Hadden een kamer aan de achterzijde. Balkon is wel erg klein maar prima voor een vakantie. Ontbijt eenvoudig maar goed buiten met uitzicht op zee. Wel vervelend dat je bij uitchecken geconfronteerd wordt met tax die nog betaald moet worden van 10 euro per nacht. Zou netjes zijn als - de reisorganisatie - dit vantevoren mededeelt of in de prijs verwerkt net zoals andere reisorganisaties doen.

Foto's van klanten