Anoniem
Laatst bijgewerkt: 31 mei 2026
Geverifieerd
Basisvoorzieningen zijn aanwezig.
“ Eigenaren en personeel zijn vriendelijke mensen en willen dat de gasten het nasr hun zin hebben. Je bent als gast tenslotte met vakantie. Alle basisvoorzieningen die je van een 3 sterren hotel mag verwachten zijn aanwezig. Dagelijks schoon beddengoed en handdoeken. Het avondeten vonden wij matig. Het ontbijt vonden wij neutraal. “
