Dit is het hotel van mijn dromen
“ Enorm genoten van het verblijf in dit hotel aan het strand. De locatie is perfect: direct aan zee met een prachtig uitzicht en een ontspannen sfeer. De zwembaden waren ruim, schoon en heerlijk om in af te koelen of gewoon lekker te ontspannen in de zon. Wat dit hotel echt bijzonder maakt, is het personeel. Iedereen was ontzettend vriendelijk, behulpzaam en gastvrij. Je voelt je meteen welkom en er wordt echt aandacht besteed aan de gasten. Ook de hygiëne was top. Schitterend mooie en modern ingerichte kamers en algemene ruimtes waren altijd schoon en verzorgd, wat het verblijf extra comfortabel maakte. Kortom: een heerlijk hotel voor een ontspannen vakantie aan zee. Zeker een aanrader, wij komen graag nog eens terug! “
