Atlantica Amalthia Beach (ex Amalthia Beach Resort) reviews

9,4
Fantastisch
4 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
73%
Goed
27%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
10
Locatie
6,0
Kindvriendelijk
10
Hygiëne
8,9
Faciliteiten
8,9
Decoratie
10
Personeel
10
Eten en drinken
8,9
Slaapcomfort
9,4
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (4)

Sorteer
0 - 4 van 4 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 19 mei 2026
Geverifieerd
10

Dit is het hotel van mijn dromen

Enorm genoten van het verblijf in dit hotel aan het strand. De locatie is perfect: direct aan zee met een prachtig uitzicht en een ontspannen sfeer. De zwembaden waren ruim, schoon en heerlijk om in af te koelen of gewoon lekker te ontspannen in de zon. Wat dit hotel echt bijzonder maakt, is het personeel. Iedereen was ontzettend vriendelijk, behulpzaam en gastvrij. Je voelt je meteen welkom en er wordt echt aandacht besteed aan de gasten. Ook de hygiëne was top. Schitterend mooie en modern ingerichte kamers en algemene ruimtes waren altijd schoon en verzorgd, wat het verblijf extra comfortabel maakte. Kortom: een heerlijk hotel voor een ontspannen vakantie aan zee. Zeker een aanrader, wij komen graag nog eens terug!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 september 2025
Geverifieerd
8,0

Prima zonvakantie naar wens

Prima advies van medewerkster reisagent

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 juni 2025
Geverifieerd
10

Prachtige locatie met heel vriendelijk personeel

Het is een hele mooie locatie, je waant je echt in een apart dorpje. Het personeel is allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Het enige wat ik miste is 's avonds een drankje doen bij de bar. Dat kan wel maar er was verder niemand dan wij en het personeel. Het "leeft" niet zo erg s' avonds. Nu kan het natuurlijk door de tijd van jaar komen (nog vrij vroeg, eind mei/begin juni) en het feit dat er buiten het hotel meer dan voldoende aanbod is aan kroegen, restaurants, winkeltjes etc. dus wellicht is het dan niet rendabel. maar ik vond het 's avonds erg stil. Verder fantastisch en ik kan het echt iedereen aanraden!

Witbreuk
Laatst bijgewerkt: 8 juni 2024
Geverifieerd
10

Geweldige vakantie gehad.

Alles klopte, duidelijke reispapieren met goede informatie, prettige ontvangst in het hotel. Zeer tevreden.