Een aanrader
“ Fijn hotel op loopafstand naar de stad. Op de foto lijkt het direct aan het strand maar er zit een weg tussen het hotel en het strand. Het strand is een pier met ligbedden en parasols. Bij het zwembad zijn ook ligbedden die staan behoorlijk dicht bij elkaar en vanaf 15.30 is er alleen nog maar schaduw. Op de rooftop zijn ook ligbedden. Het is echt een cityhotel met goede service en een heerlijk ontbijt met een geweldig uitzicht!! De huurauto parkeren is geen probleem. Je kan de sleutel afgeven aan de portier en die regelt een parkeerplaats. Enorm aardig personeel. We hebben genoten “




