NIKO Seaside Resort Crete - MGallery Collection reviews

8,1
Fantastisch
15 reviews
95% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
40%
Goed
40%
Gemiddeld
14%
Matig
6%
Slecht
0%
8,6
Locatie
7,2
Kindvriendelijk
8,3
Hygiëne
7,6
Faciliteiten
2,3
Animatie
8,0
Decoratie
8,7
Personeel
7,6
Eten en drinken
7,7
Slaapcomfort
7,8
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (15)

Sorteer
0 - 10 van 15 reviews
Vonk
Laatst bijgewerkt: 26 mei 2026
Geverifieerd
10

Een aanrader

Fijn hotel op loopafstand naar de stad. Op de foto lijkt het direct aan het strand maar er zit een weg tussen het hotel en het strand. Het strand is een pier met ligbedden en parasols. Bij het zwembad zijn ook ligbedden die staan behoorlijk dicht bij elkaar en vanaf 15.30 is er alleen nog maar schaduw. Op de rooftop zijn ook ligbedden. Het is echt een cityhotel met goede service en een heerlijk ontbijt met een geweldig uitzicht!! De huurauto parkeren is geen probleem. Je kan de sleutel afgeven aan de portier en die regelt een parkeerplaats. Enorm aardig personeel. We hebben genoten

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 oktober 2024
Geverifieerd
10

Fijn verblijf

Een mooi nieuw en schoon hotel wat aan onze verwachtingen heeft voldaan! Het eten was goed, locatie erg centraal met veel goede restaurants. Alles was verder in orde, maar als ik een verbeterpunt mag benoemen is het de hoeveelheid bedjes bij het zwembad. Zodra de deur opengaat sprint iedereen richting het zwembad om een bedje te bemachtigen. Er hangt een keurig bord met regels dat de handdoeken verwijderd worden als deze niet bemand zijn, helaas hebben wij dit geen 1x meegemaakt..

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 24 september 2024
Geverifieerd
6,0

Ik vind dat het hotel beetje afstandelijk was. Hotel weet niet veel over planning van - de reisorganisatie - bijvoorbeeld informatie over transfer.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 september 2024
Geverifieerd
10

Uitstekend

Fantastisch hotel met heel goede service

Hr. A. Linssen
Laatst bijgewerkt: 27 juli 2022
Geverifieerd
10

Topper

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 september 2019
8,0

schitterende ligging vriendelijk personeel

schitterende ligging vriendelijk personeel redelijk goed onderhouden . Was voor ons de tweede keer eten was wat minder dan vorig jaar. Maar je kan voor rond de 40.= euro ook in het plaatsje eten met 2 personen

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 31 augustus 2019
4,0

Nooit meer

Het hotel is erg gedateerd en dringend aan renovatie toe.ook de vele russen hebben een negatieve invloed op het geheel.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2019
9,0

leuk, goed verzorgd hotel

Hotel goed verzorgd, direct aan het strand en een eigen zwembad. Personeel zeer vriendelijk en gericht op jou als gast. Eten was goed, genoeg variatie, in de omgeving genoeg te doen als je dat wilt, aanrader is de boottocht naar Spinalonga. Kortom, dit hotel is heel goed aan te bevelen bij andere vakantiegangers.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2019
8,0

Gastvrij en fantastisch

Ontzettend vriendelijk personeel Je voelt je zeer welkom Hier en daar moet er wat opgeknapt in het hotel Zwembad boven een dikke 9 Snacks vanaf 12 uur deze waren super lekker zie foto Over het geheel fantastisch

Foto's van klanten

Snack
Snack