Anthoula Village reviews

5,7
Gemiddeld
3 reviews
44% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
0%
Goed
44%
Gemiddeld
0%
Matig
56%
Slecht
0%
8,0
Locatie
4,0
Hygiëne
4,0
Faciliteiten
8,0
Decoratie
2,0
Personeel
4,0
Eten en drinken
8,0
Slaapcomfort
4,0
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (3)

Sorteer
0 - 3 van 3 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 29 mei 2026
Geverifieerd
4,0

Niet meer

Slechte schoonmaak, veel luidruchtige polen en oekraieners. Eten was matig ,bij eerste gebruik douche roest uit de leidingen,kamer is vorig jaar gerestaureerd afplakband zat nog tegen het plafond,voordeur sloot niet normaal. Voor verschillende dingen die mis waren naar de receptie geweest daar werden we vriendelijk en netjes geholpen maar om nu iedere keer aan te moeten geven waar het mis gaat bij de schoonmaak,bed werd niet opgemaakt (daar waren we ook niet de enige mee) moesten vragen om nieuwe handdoeken ,die werden dan ook wel gebracht maar dan wilden ze wel de "oude handdoeken" tja die waren wel meegenomen. Dan waren er weer geen toiletrollen. De gootsteen in het keukenblok hebben ze nooit schoongemaakt. De barman was bijzonder aardig. Het zwembad water werd iedere keer gecontroleerd. Wifi is alleen bij de receptie. Nee al met al zouden wij hier nooit meer voor kiezen. In het laagseizoen al niet genoeg plaats om plaats te nemen bij het zwembad of om te eten dus dan hou ik me hart vast voor het hoogseizoen.

Mw. M. Brouwers
Laatst bijgewerkt: 11 juni 2022
Geverifieerd
8,0

Gastvrij en net hotel.

Net hotel. Hele aardige eigenaar .gastvrij.uitgebreid ontbijt.diner buffet was goed,voldoende keus.voor tv ,kluisje,airco moet je voor elk apart bijbetalen als je hier gebruik van wil maken.Als je bijv. n extra handdoek wil,hoef je het maaf te zeggen.We konnen al eerder in onze kamer op dag v aankomst ,en dag v vertrek konnen we onze koffers in n afgesloten ruimte zetten en nog de hele dag gebruik maken vh zwembad en n douche-ruimte.

Hr. H.J.A.L. Golbach
Laatst bijgewerkt: 12 november 2021
Geverifieerd
8,0