Veel teveel geld voor wat je krijgt!
“ Allereerst willen wij het personeel van het hotel een compliment geven. Zij waren zeer vriendelijk en behulpzaam, maar daar houdt het positieve helaas op. Op de foto's ziet alles er leuk en mooi uit, maar de werkelijkheid viel tegen. Onze kamer was erg klein en had een klein bad waarin je moest douchen. Er was geen ventilatie aanwezig, waardoor de badkamer na het douchen helemaal beslagen was. De instap van het bad is erg hoog en daardoor gevaarlijk voor oudere mensen. De handdoeken zijn veel te groot en drogen slecht af. Dames, neem niet te veel toiletspullen mee, want er is nauwelijks ruimte om je spullen neer te zetten. De airconditioning op onze kamer maakte elke vijf minuten een zeer vervelend geluid, waarvoor geen oplossing werd gevonden. Het hotel bood ons ter compensatie twee dagen gratis buffet aan. Helaas stelde het buffet weinig voor en was het eten lauw. Het ontbijt is redelijk uitgebreid, maar er wordt geen verse jus d'orange geserveerd. Voor liefhebbers van een strandvakantie zou ik dit hotel absoluut niet aanbevelen. Het strand is zeer smal, ligt vol stenen en wordt begrensd door een drukke weg die er direct langs loopt. Op de website wordt het hotel gepresenteerd als adults-only. Helaas worden op het privéstrand gewoon mensen met kinderen toegelaten, waardoor deze belofte niet wordt nagekomen. De omgeving rondom het hotel oogt bovendien erg troosteloos. Wij komen hier nooit meer terug, zeker niet voor het bedrag dat wij hiervoor hebben betaald! “




