Enagron Cretan Ecotourism Village reviews

9,6
Fantastisch
9 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
83%
Goed
17%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
9,4
Locatie
10
Hygiëne
8,2
Kindvriendelijk
9,8
Faciliteiten
9,5
Decoratie
7,0
Animatie
10
Personeel
10
Eten en drinken
10
Slaapcomfort
9,8
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (9)

Sorteer
0 - 9 van 9 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 27 mei 2026
Geverifieerd
10

Fantastisch verblijf! Het huisje was brandschoon. Wij hebben zelf gekookt, de keuken was klein maar heel volledig. Op het park zelf wordt veel georganiseerd, de kookworkshop vonden wij zeker een aanrader! Het park is schitterend gelegen, midden in de natuur met prachtig uitzicht. Iedereen is heel behulpzaam en vriendelijk. Het strand is wel een uurtje rijden maar op het park zelf is een heel mooi zwembad met meer dan genoeg bedjes/parasols. Daarnaast krijg je 1 ticket voor de spa, hier zijn 4 hele ruime jacuzzi's en hele mooie zon plekjes, echt genieten! Doordat het park in een hele rustige omgeving ligt kun je eigenlijk niet zonder auto. Tip: - boodschappen doen bij de Lidl in Heraklion. In de omgeving van Axos zijn mini supermarktjes die niet meer dan verkopen dan snoepgoed en water. -Kourtaliotiko Gorge (waterval om in te zwemmen) en prevali palmforest zijn echt aanraders!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 mei 2026
Geverifieerd
10

Fijne plek binnenland Kreta!

Heerlijk verblijf, prachtig opgezet, goede horeca, vriendelijk personeel, mooi zwembad, mooie accomodatie.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2025
Geverifieerd
10

Super

Geen toelichting bij de review gegeven

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 17 september 2025
Geverifieerd
10

Fantastische locatie

Prachtige omgeving en een fantastisch resort. Gelegen aan het eind van een diepe en lange kloof. Werkelijk een paradijs, met veel mogelijkheden voor ieder wat wils! Heerlijk zwembad dat uitkijkt op het dal en een spa met bubbelbaden, waar je tot rust komt. Geweldige keuken, wij hebben er heerlijk gegeten!

Smakman
Laatst bijgewerkt: 12 juli 2025
Geverifieerd
10

Ontspannen locatie in prachtige omgeving

Het is een prachtig resort, alles tot in de puntjes verzorgd. Het eten is heerlijk, het personeel is heel vriendelijk. De sfeer is heel fijn. De omgeving is prachtig om te wandelen. 10 jaar geleden zijn wij er ook geweest, er is sindsdien een spa met bubblebaden bijgebouwd, met uitzicht op de bergen! Zij organiseren ook activiteiten. Vergeet niet een massage bij George te boeken!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2024
Geverifieerd
10

Geen toelichting bij de review gegeven

G. van Lohuizen
Laatst bijgewerkt: 31 oktober 2023
Geverifieerd
8,0

Totaal review

Een prachtige resort, en schitterend gelegen met een goede keuken . De medewerkers zijn uiterst vriendelijk en zeer behulpzaam het voelt een beetje als thuis. Naar de locatie toe (met eigen vervoer )vanaf het vliegveld is al een belevenis opzich de navigatie van je tablet of i phone hapert soms of verkeerde info

h. bijl
Laatst bijgewerkt: 23 juni 2023
Geverifieerd
10

Fantastische plek, rustgevend en heerlijke keuken

Super mooie plek. Mooie huisjes, heel smaakvol ingericht. Heerlijk zwembad. Om iets te doen heb je wel een huur auto nodig maar voor het eten hoef je niet de deur uit. Heel vriendelijk personeel.

Foto's van klanten