
“ Het hotel is basic. De kamers klein en de badkamer zo klein dat de deur niet helemaal open kan. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, het eten is goed van kwaliteit maar weinig variatie. De hotelgasten vond ik erg vervelend. Veel lawaai, gerook en om 10 uur in de ochtend al aan het bier was de norm....en dat is niet mijn norm. Wat ik bizar vond was de hoeveelheid trappen. Wij moesten 8 trappen op om bij de kamer te komen en er is geen lift. Koffers moet je er ook zelf heen sjouwen. Daar moet een waarschuwing over op de site vind ik. Mijn vriend was erbij en heeft de koffers getild, maar anders had ik mijn 25 kg zware koffer nooit zelf omhoog gekregen. Wat ook een tegenvaller was, dat je 15 euro moet betalen per dag voor de bedjes op het strandje (in het hoogseizoen zelfs 25 euro). Ook de strandhanddoeken kosten 2.50 euro per dag (Maar zijn er vaak überhaupt niet). Dat vind ik geen all-inclusive. “
“ De ligging is prachtig tegen de berg met uitzicht op bergen en zee. Het eten was lekker. Het complex en de kamers lagen soms erg verdeeld uit elkaar op de berg en voor sommige kamers moest je echt wel 300 tot 500 m de berg op. Dus als je slecht ter been bent denk goed na in het complex zelf zijn veel trappen en oneffenheden. Ook erg veel zeer dronken Engelse die echt ruzie gingen maken , dat is vier keer gebeurd tijdens ons bijzijn en daar werd niet veel mee gedaan. “
“ Geweldige locatie met een ongelooflijk uitzicht op de baai en de Middellandse zee. Het hotel zelf is een samenvoeging van 3 hotels. Bali Beach, Sofia en Mythos. Al naar gelang je voorkeur. Het is echter geen hotel voor mensen met een beperking van de benen. Het is 1 wirwar van trapjes. Het eten is eenvoudig maar met smaak. Verwacht geen haute cuisine, dan kan je beter thuis blijven. Eerlijk en goed voedsel. De zwembaden zijn schoon maar koud (wij waren er in Mei). Het bijbehorende strandje is netjes. Het hotelpersoneel is vriendelijk en voorkomend n doen er alles voor om je verblijf prettig te maken. De kamers zijn wisselend. Van oud naar gloednieuw maar dat heb je bij elk hotel. “
“ De kamers zijn een ramp maar voor de rest prima accommodatie. “
“ De ligging is inderdaad schitterend, maar onze accommodatie liet veel te wensen over, pure armoede!! De badkamer was duidelijk gerenoveerd en daar hield het bij op. Deel van het plafond open, hoek van de plavuizen verdwenen, oude vieze meubels en onder het bed was al weken niet geveegd. Verlichting buiten met losse draden, zo gevaarlijk voor kinderen!! Het ontbijt was ok, de lunch sloegen we over, omdat we vaak op pad waren. Diner iedere avond dezelfde pasta, kip, vis, rijst en 1 wisselend nieuw gerecht ( vlees in saus of vlees op spies) of slappe patat. Frisdrank is mierzoete siroop met spuitwater. Dus verwacht geen cola smaak!! Hou je van pasta en salade dan kom je goed aan je trekken. We zijn meerdere avonden uit eten gegaan in de Oude Haven beneden aan de weg van het resort. Na 5 nachten hebben we uitgecheckt en via Booking.com iets anders gevonden voor de 3 laatste dagen en dat maakte alles goed!! Door het mooie weer, leuke uitstapjes ( we hadden 8 dagen een auto) en ons laatste adres hebben we wel een leuke vakantie gehad, want gezelligheid creeer jezelf!! “
“ Schimmel op de kamer, enorm veel trappen van eetzaal naar strand bv is 90 treden ongeveer en onze eerste kamer was nogmaals 158 treden hoger. Al inclusief formule was zeer matig ( eten was wel goed klaargemaakt) het toetjesbuffet bv bestond uit watermeloen en galia meloen en af en toe wat erbij wat binnen 10 minuten op was. Drankenkaart is zeer beperkt. Personeel is zeer vriendelijk maar alles is verder aftands de fotos op de site bij - de reisorganisatie - kloppen niet helaas. Er zijn ook maar 2 openbare toiletten op het benedencomplex. Beachbar staat charged bij , klopt 8 euro voor 2 kopjes automaatkoffie “
“ Alles was prima “
“ We hebben genoten van het schitterende uitzicht (zijdelings zeezicht). Ook het eten en het zwembad, zeewater vielen erg in de smaak bij ons. Onze kinderen (11 en 12) hebben zich geen seconde verveeld. In het dorpje kun je ook heerlijk uiteten en slenteren en shoppen langs de winkeltjes. In het hotel kun je een auto regelen of een van de andere excursies. Personeel vriendelijk, staan open voor een praatje of een grapje. De afwerking van het hotel mag wel iets netter (3 sterren restaurant). En de cola (mocht je ervan houden, is geen cola). Door de negatieve reviews waren we wel wat huiverig voor ons verblijf, maar het is ons 100% meegevallen. We zouden gerust terugkomen. We zaten in het Sofia gedeelte. “
“ Het hotel ligt in een mooie omgeving en het gebouw ziet er van buiten verzorgd uit. Het personeel is vriendelijk. Helaas waren er ook een aantal duidelijke minpunten. De schoonmaak liet te wensen over: de kamer werd niet goed schoongehouden en handdoeken werden slechts om de dag vervangen. In de badkamer was schimmel aanwezig, wat echt niet kan. Ook zijn er veel trappen op het terrein, wat voor sommige gasten lastig kan zijn. Bij het zwembad en aan zee was er te weinig plek voor alle gasten. Tot slot was er weinig variatie in het eten, waardoor het al snel eentonig werd. Een hotel met potentie, maar met ruimte voor veel verbetering. “




