Fijne vakantie gehad
“ Een hotel met prima ligging. Verder was de kamer goed maar slechte schoonmaak. Goed ontbijt en buffet ‘s avonds doorsnee. “

“ Een hotel met prima ligging. Verder was de kamer goed maar slechte schoonmaak. Goed ontbijt en buffet ‘s avonds doorsnee. “
“ Dit was de 3e keer dat ik bij Glaros beach all in clusieve heb geboekt. De kwaliteit van het eten en drinken is wel degelijk verminderd/slecht te noemen het drinken was waterig en van siropen. Het eten was niet warm en sommige dingen waren een beetje flauw/smaakloos. Als je daar op een nette manier iets van zegt wordt je niet vriendelijk te woord gestaan! Het ontbijt is overingens goed! De kamers zijn netjes en schoon en het hotel is goed onderhouden, mijn advies is logies en ontbijt. Het eten/drinken van de al la carte is wel goed en smaakvol. “
“ Glaros is een fijn hotel, niet te groot. Vriendelijk personeel, schone kamers, hele fijne bedden ( niet onbelangrijk) Eten was goed, buffet, iedere dag is er wel iets anders. Zwembad bedjes liggen heerlijk. Het enige minpuntje is de wifi, die is niet gratis en bij de lobby is ie erg traag.... “
“ Fijn hotel vriendelijk personeel fijne ligging in t centrum.lekker aan t terras zitten bij hotel.fijne vakantie gehad.ga zeer zeker nog eens terug “
“ het hotel is allen gescheiden van het strand door een wandelpromenade en het terras van het eigen restaurant; onze kamer was comfortabel en had mooi zeezicht vanop het balkonnetje. Leuke buitenterrassen en zwembad, goed buffetrestaurant. Alleen jammer dat wifi op de kamer te betalen is. “
“ Een zeer goed en schoon hotel.het eten is uitstekend en veel keus.een hotel om naar terug te keren. “
“ Onze eerste keer Kreta. Gekozen voor Glaros Beach wat ons zeer goed bevallen was. Zeer vriendelijke mensen, zeer goed ontbijt. Geweldige service! “
“ Hotel is zeer netjes en goed onderhouden, kamers worden dagelijks schoongemaakt. Het eten is prima, als je er een langere periode bent is het eten wel snel het zelfde maar is het eten goed en lekker!! Goede ligging aan het einde van de strip. Hierdoor niet veel geluidsoverlast maar je bent wel zo in het gezellige gedeelte van Chersonissos. “
“ Mooi Hotel,schoon en eten was prima “
“ Wij hadden een promokamer, welke niet zo gunstig gelegen was. Veel geluidsoverlast door het personeel en de bar die zich naast onze kamer bevond. Stank in de badkamer Drank nog bij te betalen tijdens het buffet ‘s avonds Op sommige momenten moeilijk om nog een plek aan het zwembad te bemachtigen Ligging ideaal, pal in het bruisende centrum en vlak aan zee Lekker en uitgebreid buffet Vriendelijk personeel “




