“ We gingen voor een rustige vakantie met het idee om het hotel niet te hoeven verlaten. Alles is aanwezig, diverse zwembaden, waaronder een voor actieve personen en een waar kinderen onder de 16 niet gewenst zijn. Nog een speciaal voor kinderen, de fun pool. Voor ieder wat wils. Er is een gym, klein binnenbad, een sauna met alle toeters en bellen.
Het eten was goed,veen vaste kern met elke dag wat anders.
Er zijn verschillende bars. Het was nog het voorseizoen, dus nog niet alles was open. Omdat het ook minder druk is, was dat geen probleem. De keuze aan drank was ruim naar mijn idee inclusief cocktails met en zonder alcohol.
Personeel was altijd en overal zeer vriendelijk. “