Momi Slow Living reviews

10
Fantastisch
3 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
100%
Goed
0%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
10
Locatie
4,4
Kindvriendelijk
10
Hygiëne
9,4
Faciliteiten
10
Decoratie
10
Personeel
8,8
Eten en drinken
10
Slaapcomfort
9,4
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (3)

Sorteer
0 - 3 van 3 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 15 mei 2026
Geverifieerd
10

Absolute aanrader!

Ons verblijf in dit hotel was werkelijk fantastisch en het hotel is wat ons betreft een absolute aanrader. Vanaf het eerste moment voelden we ons hier helemaal thuis. De kamers zijn bijzonder smaakvol ingericht, modern en gezellig tegelijk. Alles straalt kwaliteit en rust uit. De bedden slapen heerlijk en zorgen ervoor dat je volledig uitgerust wakker wordt. Ook de regendouche verdient een speciale vermelding: echt hemels en pure luxe na een dag ontspannen aan het zwembad. Wat we ook enorm apprecieerden, zijn de twee zwembaden. Daardoor is er altijd voldoende plaats voor iedereen en hoef je gelukkig niet ’s morgens vroeg een handdoek te gaan leggen om een goed plekje te bemachtigen. Zowel de kamers als de buitenruimtes worden bovendien piekfijn onderhouden en zijn uitzonderlijk proper. Het eten was zonder twijfel één van de hoogtepunten van ons verblijf. Alles is dagvers bereid, ontzettend smaakvol en bijzonder gevarieerd. Elke maaltijd was een culinair genietmoment. En dan hebben we het nog niet gehad over de desserts: werkelijk subliem en om duimen en vingers van af te likken. Kortom: een fantastisch hotel waar werkelijk alles klopt. Een absolute aanrader voor wie wil genieten van luxe, rust, lekker eten en topservice. Wij komen hier zeker en vast nog eens terug!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 14 april 2025
Geverifieerd
10

Top hotel

Wat een fijne vakantie was dit! Super personeel, vriendelijk, prettige sfeer. Bij aankomst snel geholpen, prachtige kamer. Alles schoon en tot in de puntjes verzorgd, vragen of "problemen" werden direct opgepakt en opgelost Ontbijt, lunch en avondeten iedere avond groot scala aan keuze, live cooking. Wordt rekenig gehouden met allergie ed Mooi zwembad met voldoende bedden. handdoeken vanuit hotel te gebruiken. Hotel beschikt over eigen parkeerplaats In onze periode (4-11april) was er geen entertainment als in de avond bv een programma, enkel een film te zien MAAAR daniel aan de bar maakte dit meer dan goed!! Hele avonden daar gezeten en gekletst, ook Florin en Giorgi zijn wel in voor wat gezelligheid Ook fijn dat Momi op een berg ligt, en niet direct beneden in het centrum, zo zit je heerlijk rustig buiten het bruizende centrum Wij komen zeker terug! Het enige vervelende was, dat we bij aankomst de touristen belasting moesten betalen, waarvan prijspeij heeft aangegeven dst die 35 euro zou zijn, maad dit vervolgens 70 euro was... hiermee ben ik met peijsvrij in contact gegaan en deze beloven binnen 5 tot 10 werkdagen de 35 terug over te maken, heb hier op vrijdag 4-4 melding van gemaakt maar tot op heden mn geld nog niet terug🙃

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2024
Geverifieerd
10

Geweldig

Foto's van klanten