Anemos Luxury Grand Resort reviews

9,4
Fantastisch
4 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
73%
Goed
27%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
8,0
Locatie
8,5
Kindvriendelijk
8,5
Hygiëne
9,4
Faciliteiten
9,0
Decoratie
9,4
Personeel
8,9
Eten en drinken
8,9
Slaapcomfort
8,4
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (4)

Sorteer
0 - 4 van 4 reviews
Lorent
Laatst bijgewerkt: 27 mei 2026
Geverifieerd
10

Geweldig

Super mooi hotel, goed onderhouden, schoon, vriendelijk personeel. Lekker eten.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 7 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Zeer fijn resort

Anemos Luxury Grand Resort is een fijn resort en hebben over het algemeen een fijne ervaring, met wel een aantal aandachtspunten voor verbetering. Wij zitten in een maisonnette, maar opvallend genoeg zonder trap – wat eigenlijk niet past bij het concept. Het lijkt erop dat de kamer recent is gerenoveerd en dat er schilderwerk is gedaan, want het is behoorlijk vochtig binnen. Dat gaat ten koste van het comfort. Het resort zelf is prachtig, goed onderhouden en vooral heel schoon. Ook een groot compliment voor de schoonmaakster – echt een topper! Het eten is heerlijk en er is voldoende keuze. Wij verblijven niet all-inclusive en dat merk je wel aan de prijzen: drankjes en extra’s zijn behoorlijk aan de dure kant. All-inclusive bijboeken kost €60 per volwassene en €35 per kind per dag, wat best prijzig is. De ligging is erg fijn: de zee is op loopafstand of je wordt ernaartoe gebracht. Daarnaast zijn er winkeltjes, tavernes en supermarkten in de buurt. Een groot pluspunt is ook dat je via één rechte weg makkelijk naar plaatsen zoals Chania, Heraklion, Cherso, Bali en Rethymnon kunt rijden. Voor de kinderen is het kleine aquapark erg leuk. Persoonlijk zou ik het nog mooier vinden als er een groter en sfeervoller zwembad bij zou komen. Al met al een prachtig resort, maar met een aantal punten die verbeterd kunnen worden om het verblijf echt top te maken.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 juni 2025
Geverifieerd
10

Geweldig hotel

Niks slechts over dit hotel te zeggen. Het beste eten wat ik in een all inclusive op heb en heel vriendelijk personeel en een hele relaxte sfeer!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 17 juli 2024
Geverifieerd
10

Fijne gezinsvakantie

Goede prijs/kwaliteitverhouding, vriendelijke staff, een eigen privestrand, een leuk waterglijbaan parkje voor de kinderen en zelfs enkele activiteiten die voor sportievere volwassenen leuk zijn (waterpolo en strand volleybal). Door de opzet is het resort niet heel massaal. Ruime standaard kamers met goed werkende airco. Genoeg afwisseling met eten en leuk entertainment savonds.

Foto's van klanten