Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 mei 2026
Geverifieerd
Heerlijk relaxen
“ Top hotel, schoon, relax, mooie kamer. Personeel altijd aardig. Hele fijne Yoga les van professional Natassa, goede massages in Spa. In de omgeving is er niet heel veel maar als je echt komt om even te genieten van rust, lekker eten en drinken dan is dit echt perfect. “
