Grecotel Marine Palace & Aqua Park reviews

8,0
Fantastisch
7 reviews
99% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
36%
Goed
31%
Gemiddeld
33%
Matig
0%
Slecht
0%
7,7
Locatie
8,2
Hygiëne
8,8
Kindvriendelijk
8,6
Faciliteiten
5,9
Animatie
6,1
Decoratie
8,3
Personeel
8,4
Eten en drinken
7,0
Slaapcomfort
7,4
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (7)

Sorteer
0 - 7 van 7 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 mei 2026
Geverifieerd
6,0

Super locatie, maar gedateerd hotel

De plek is fantastisch gelegen. Eten is goed. Hotel is relatief groot en ingesteld op jonge gezinnen. Meerdere zwembaden. Eetzaal erg groot, chaotisch en luidruchtig. Kamer (familiekamer met tuinzicht) was erg gedateerd en erg basic

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 28 april 2026
Geverifieerd
8,0

Fijn resort voor gezinnen met jonge kinderen

Als mini relax vakantie voor jonge gezinnen is dit prima. De prijs vs kwaliteit is ok en alles is op een kleine loopafstand van elkaar. Het resort is gedateerd en afgelegen. Het beschikt over meerdere zwembaden (buiten) en een aqua park. Er is een klein overdekt fitness gedeelte met oude apparatuur en een basketbalveld buiten (ongelijk vloers), kids club en theater waar af en toe wat shows plaatsvinden. Het personeel is vriendelijk. Mocht je meer van de cultuur en een actievere vakantie willen dan kun je een auto huren. Houd er rekening mee dat je dan een dagje weg bent.

Mw. H. Driesen
Laatst bijgewerkt: 6 november 2023
Geverifieerd
10

Genieten met hoofdletter G

Wat een heerlijke plek. Echt een mooi hotel, nieuwere gedeelte zelfs nog mooier. Hele nette en vooral schone kamer en superlekkere bedden. Personeel is heel erg vriendelijk, alleen doordat ze niet allemaal goed Engels spreken wordt er wel eens iets niet goed begrepen, maar dat is niet erg. De cocktails zijn echt van goed niveau, niet zomaar een sodawater met een siroop, maar echt lekker vers bereide cocktails door heel vriendelijke barmannen. Het eten is ook heerlijk, beter dan in de meeste gemiddelde resorts. Er is voor iedereen genoeg te doen, maar heerlijk relaxed op een bedje bij het strand is ook genieten. Vooral het mango ijs is om te smullen.. Dit hotel en vooral ook al het personeel verdient een hele dikke duim!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2019
10

Prachtig, aangename verblijf. Het Was heel gezellig ik zou da zeker aanraden.

Prachtig, aangename verblijf. Het Was heel gezellig ik zou da zeker aanraden.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 september 2019
6,0

Redelijk hotel

Ik had liever in Panorama gezeten. Dit i.v.b. Met uitgebreide animatie.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 mei 2019
8,0

Zeer mooi. Mooie omgeving. Sfeervol

Op 2 dingen na een supervakantie gehad. Eten was lekker, maar lauw. Bijna geen animatie voor de volwassenen. Had leuk geweest, vooral 's avonds.