Iberostar Waves Creta Panorama & Mare reviews

9,1
Fantastisch
34 reviews
96% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
64%
Goed
32%
Gemiddeld
0%
Matig
4%
Slecht
0%
8,8
Locatie
9,3
Hygiëne
9,4
Kindvriendelijk
9,0
Faciliteiten
8,9
Decoratie
10
Animatie
9,3
Personeel
8,4
Eten en drinken
8,8
Slaapcomfort
8,7
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (34)

Sorteer
0 - 10 van 34 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 juni 2026
Geverifieerd
10

Fantastisch ruim resort aan zee

Iberostar Waves is onderdeel van een ruim resort van wel 900 meter, dat gedeeld wordt met een 2e Iberostar hotel. De uitstraling is buitengewoon lux, maar niet perfect. De lunch bij Zorba restaurant was super, maar diner in Main-restaurant viel nog al tegen. Ook de bediening inde Panorama bar was amateuristisch, personeel genoeg maar zagen je meestal niet zitten, waardoor je zelf maar ging halen. Maar zeker een heerlijke vakantie beleefd op een prachtig en ruim resort met 5 zwembaden.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 27 mei 2026
Geverifieerd
10

Perfect hotel

In 1 woord fantastisch hotel. Alles is goed: Service, kamer, schoon, eten, drinken, zwembaden, ligbedden, tuinen. Wat een xtra vermwlding verdiend is het vers gemaakte eten. Zoveel keus. Gaan zeer zeker terug..

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 23 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Fijne vakantie

Super vakantie gehad

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 mei 2026
Geverifieerd
10

Iberostar Creta Marine

Top hotel!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2025
Geverifieerd
10

Fantastisch

Lekker eten, vriendelijk personeel en prachtig resort. Enkel het hoofdgebouw mag eens opgefrist worden om te passen bij de rest van het resort waar alles nieuw is. Een aanrader!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 29 augustus 2025
Geverifieerd
10

Uitstekend verblijf

Zeer goede faciliteiten en zeer vriendelijk personeel. Mijn gezin heeft erg genoten van het hotel.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 15 juli 2025
Geverifieerd
10

Zalig verblijf

Prachtige uitzichten, lekker eten, rustige locatie, verzorgde kamers. Genoten!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 13 juli 2025
Geverifieerd
4,0

Heel druk hotel

Dit hotel is echt heel druk, geen plek bij de zwembaden er worden al om 7 uur ‘s ochtends handdoeken gelegd, eten is matig, je mag bij 3 restaurants eten maar dat eten is koud en taai, de Italiaan is wel goed, hotel is wel heel schoon en de kamers ook, main building is echt heel gehorig, sporten die je kan doen begint pas om 9 a 10 uur en sluit om 19:00. De minibar bestaat uit 2 zakjes koffie en 2 zakjes thee je krijgt 1 keer een fles water bij aankomst en daarna niks meer

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 24 juni 2025
Geverifieerd
10

Geweldig Hotel en complex

Bij aankomst in het hotel werden wij onthaalt door de medewerkers en kregen wij uitleg over de faciliteiten in het hotel en overige complex. Het is een prima hotel met een mooie kamer met uitzicht op zee en prima eten in de verschillende restaurants. Ook de zwembaden zijn prima (jammer dat mensen 's ochtends vroeg al handdoeken neerleggen op de strandbedden en zo heel de dag bezet houden). Het personeel is behulpzaam en vriendelijk.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 22 juni 2025
Geverifieerd
8,0

Prima vakantie

Alles was perfect geregeld, mooie zwembaden, goed eten. kortom 10 fijne dagen gehad. Alleen jammer dat het resort zover van de bewoonde wereld ligt. Prima en vrolijk personeel, alleen een paar hebben meer oog voor mensen die geen all in hebben geboekt.

Foto's van klanten