Ikones Seafront Luxury Suites reviews

8,8
Fantastisch
7 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
55%
Goed
29%
Gemiddeld
16%
Matig
0%
Slecht
0%
7,3
Locatie
7,3
Kindvriendelijk
10
Hygiëne
9,0
Faciliteiten
9,0
Decoratie
9,6
Personeel
8,0
Eten en drinken
8,3
Slaapcomfort
8,3
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (7)

Sorteer
0 - 7 van 7 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 19 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Prima hotel met wat verbeterpunten

We hebben hier een prima verblijf gehad, dus laten we vooral positief beginnen. Het hotel maakt een prachtige indruk: alles is schoon, stijlvol ingericht en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Dat zorgde meteen voor een warm welkom en een goede start van onze vakantie. Toch waren er ook enkele punten die minder goed uitpakten. Bij het avondeten moesten we regelmatig in de rij staan omdat er geen tafels beschikbaar waren, en dat terwijl het niet eens hoogseizoen is. Soms duurde het wel tien minuten voordat we konden aanschuiven, wat de ontspannen sfeer een beetje doorbrak. Het zwembad bleek daarnaast meer een kinderbadje dan een volwaardig zwembad, waardoor er voor volwassenen weinig ruimte was om echt te relaxen. Ook de bar viel tegen: de prijzen liggen hoog, terwijl de glazen soms opvallend karig gevuld waren. Verder viel op dat het buffet niet heel uitgebreid was. We hebben in andere 4**** hotels verbleven die aanzienlijk meer te bieden hadden dan Ikones, zowel qua variatie als beleving. Al met al hebben we een fijne tijd gehad, maar er zijn zeker verbeterpunten die het verblijf naar een hoger niveau zouden kunnen tillen.

Ronald en Diana
Laatst bijgewerkt: 15 mei 2026
Geverifieerd
6,0

Mooi verblijf met ruimte voor verbetering

We hebben hier een prima verblijf gehad, dus laten we vooral positief beginnen. Het hotel maakt een prachtige indruk: alles is schoon, stijlvol ingericht en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Dat zorgde meteen voor een warm welkom en een goede start van onze vakantie. Toch waren er ook enkele punten die minder goed uitpakten. Bij het avondeten moesten we regelmatig in de rij staan omdat er geen tafels beschikbaar waren, en dat terwijl het niet eens hoogseizoen is. Soms duurde het wel tien minuten voordat we konden aanschuiven, wat de ontspannen sfeer een beetje doorbrak. Het zwembad bleek daarnaast meer een kinderbadje dan een volwaardig zwembad, waardoor er voor volwassenen weinig ruimte was om echt te relaxen. Ook de bar viel tegen: de prijzen liggen hoog, terwijl de glazen soms opvallend karig gevuld waren. Verder viel op dat het buffet niet heel uitgebreid was. We hebben in andere 4**** hotels verbleven die aanzienlijk meer te bieden hadden dan Ikones, zowel qua variatie als beleving. Al met al hebben we een fijne tijd gehad, maar er zijn zeker verbeterpunten die het verblijf naar een hoger niveau zouden kunnen tillen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 29 juli 2025
Geverifieerd
10

Super

Vriendelijk personeel, schoon hotel, super netjes hotel, we kregen bij aankomst een gratis upgrade van kamer toen kregen we een kamer met jaccuzi. Eten was ook prima het ontbijt was perfect. Bedden lagen heerlijk. Wel waren er in de omgeving veel restaurants en 2 supermarkten maar echt souvenirs winkels moest je wat verder voor lopen. Het was ook heel erg makkelijk dat je via een app je eten bij het zwembad, strand en kamer kon bestellen en gewoon tegen normale prijzen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 mei 2025
Geverifieerd
10

super hotel ikonos seafront

we hebben een hele fijne vakantie gehad hotel was in een woord super echt een aanrader echt zijn sterren waard top hotel

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 23 mei 2025
Geverifieerd
8,0

Top hotel aan drukke doorgaande straat

Service perfect net zoals het eten. Fijne bedden ook op strand en bij zwembad. Helaas kamer aan drukke doorgaande zijstraat boven airco van keuken en naast het hok van de schoonmaak waardoor veel lawaai

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 mei 2025
Geverifieerd
10

Nice an beautiful rooms

Exellent Food, Nice and clean rooms with luxury like automatic curtains, remotely lightning and climate control. Friendly Staff, especially Girl at the desk named Sophia, she was very kind and helpful. Beware the rooms with Seaview are located right in front of the sea. The road is noisy. If the windows are closed the noise is reduced.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 juli 2024
Geverifieerd
10

Geen toelichting bij de review gegeven

Foto's van klanten